| کد خبر: 34784 |

سوت قطار مسافربری در ایستگاه شهر هشتگرد به زودی به صدا در می‌آید

تین نیوز |  راشدی از پیگیری فرماندار ساوجبلاغ در احیاء مجدد این ایستگاه قدیمی قدردانی کرد و گفت: بازسازی کامل سرویسها ی بهداشتی، توسعه نمازخانه و تجهیز آن و تعمیر سالنهای انتظار و سکوی سوار و پیاده شدن مسافر از برنامه‌های راه‌آهن در سال جاری است.
 
 معاون مسافری راه‌آهن کشور به فرماندار این وعده را داد تا با ایجاد اطلاع‌رسانی در شهرستان، راه‌آهن پتانسیل ارائه خدمات به مسافران عازم تهران و بالعکس را از ایستگاه هشتگرد دارد.
 
 وی گفت: در صورت استقبال شهروندان محوطه بزرگ ایستگاه راه‌آهن هشتگرد بازسازی و تبدیل به پارکینگ برای مسافرین خواهد شد تا با اطمینان خاطر وسیله نقلیه خود را پارک و یک سفر کم هزینه و بی‌خطر را تجربه کنند.
 
  فرماندار ساوجبلاغ هم با استقبال از توجه راه‌آهن سراسری کشور به خواسته اساسی مردم برای استفاده از خدمات ریلی کشور گفت: ما حتما با مدیران شهری و دهیاران جلساتی را خواهیم داشت تا برای مردم کار اطلاع‌رسانی را انجام دهند و از مزایای استفاده از خطوط ریلی به شهروندان بگویند.
  وی گفت بسیاری از شهروندان شهر جدید در تهران و کرج شاغل هستند و مجبورند هر روز از اتوبان تردد کنند که بار ترافیکی این مسیر در ابتدای صبح تا 70درصد افزایش می‌یابد که با استفاده از راه‌آهن شاهد کاهش میزان ترافیک در این بزرگراه خواهیم بود.
 
 فرماندار ساوجبلاغ از شهروندان شهرستانهای نظرآباد؛ آبیک و طالقان هم خواست از این امکان بوجود آمده استفاده نمایند و با استفاده از خطوط ریلی در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایند.
 
 پالیز گیر در ادامه از معاون مسافری راه‌آهن کشور تشکر کرد که با درخواست فرمانداری برای فروش بلیط مسافری مشهد مقدس از ایستگاه هشتگرد موافت نموده تا شهروندان تجربه سفر به مشهد را از شهرستان خود داشته باشند.
 
  فرماندار ساوجبلاغ گفت فروش بلیط از طریق ایستگاه هشتگرد و تهران صورت می‌گیرد و کرایه تعین شده تا تهران و کرج مبلغ 1000تومان است.
 
  وی در خاتمه ساعات حرکت قطار را از ایستگاه راه‌آهن هشتگرد 5:45_6:45_8:45و 17 و ساعات برگشت از تهران را نیز 7:45_ 15:30 _16:30 و19 اعلام کرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.