| کد خبر: 34422 |

حذف قطار محلی دورود اندیمشک مشکلات معیشتی روستائیان طول مسیر را در پی‌دارد

تین نیوز | سخنگوی شورای شهر دورود با بیان اینکه حذف قطار محلی دورود ـ اندیمشک مشکلات معیشتی روستائیان طول مسیر را در پی‌دارد، خواستار تدبیر اندیشی مسئولان راه آهن لرستان برای حل این مشکل شد.
 
سید عابدین نوری در دورود با اشاره حذف موقت قطارهای محلی مسیر اندیمشک ـ دورود، اظهار داشت: این اقدام که به صورت موقت از سوی راه آهن صورت گرفت، باعث بروز مشکلات بسیاری برای اهالی در طول مسیر شده است.
 
وی با بیان اینکه تنها راه دسترسی برخی از روستاهای طول مسیر خط راه آهن مسیر دورود اندیمشک تنها از طریق راه آهن میسر است، گفت: در بخش‌هایی مثل بخش پاپی، زز و ماهرو و بسیاری از روستاهای طول مسیر با برداشته شدن قطار محلی که وظیفه حمل و نقل اهالی را برعهده دارد، مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.
 
سخنگوی شورای شهر دورود تاکید کرد: ساکنان روستاهای تنگ پنج و تنگ هفت از طریق قطار محلی علوفه دام خود را تامین می‌کردند که با حذف این قطارها و در شرایطی که نمی‌توان از قطارهای مسافربری برای حمل علوفه استفاده کرد، این اهالی چگونه می‌توانند موارد مصرفی خود و علوفه دام‌هایشان را تامین کنند.
 
این مسئول یادآور شد: مسئولان راه آهن علت حذف قطار محلی را اجرای پروژه‌بازسازی خطوط بیان کرده‌اند و این در شرایطی است که پروژه بازسازی در محدوده بلاک رودک تا دورود در حال انجام است و محدود حرکتی قطارهای محلی از دورود تا اندیمشک هستند که تاکنون هیچ اقدام اجرایی در این محدوده آغاز نشده است.
 
وی افزود: با این شرایط وقتی مردم این محدود شاهد این هستند که عملیات اجرایی در محدوده راه آهن دورود اندیمشک انجام نمی‌شود، چگونه می‌توانند متقاعد شوند که به دلیل بازسازی خطوط این قطارها از برنامه حذف شده‌اند.
 
نوری متذکر شد: با توجه به حجم ساکنان طول مسیر دورود تا اندیمشک که جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را تشکیل می‌دهند، لازم است، تا راه آهن لرستان با تدبیر و چاره اندیشی مانع از بروز مشکلات متعدد در زندگی روزانه این اهالی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مدیر بازنشسته 0 0

    تنها راه دسترسی اکثر روستاهای طول مسیر خط راه آهن مسیر دورود اندیمشک است. با حذف این قطار مردم محل بیچاره میشوند چرا که کلیه مایحتاجشان را با این قطار رفع می کنند برای مثال در ایستگاهها طول خط مثل ایستگاه تله زنگ یا تنگ پبج و… هیچ دکان و مغازه ای وجود نداردبهمراه قطار محلی فروشگاه سیاروجود دارد که مشکل مردم را حل می کنند. در اخر هر مدیری تصمیم حذف این قطار را گرفته واقعا باید بهش گفت خیلی مدیری. … اقای مدیر واقعا شق القمر کردی