| کد خبر: 259590 |

۱۰۰ عدد چراغ تلسکوپی در محور آستارا - تالش نصب شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آستارا گفت: سال جاری ۱۰۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی در ۱۶ دوربرگردان و نقاط حادثه خیز محور آستارا - تالش با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال نصب شده است.

تین نیوز

شاهپور آذروند اظهار کرد: سال جاری به منظور کاهش تصادفات جاده ای در محور آستارا - تالش ۱۰۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در ۱۶ دوربرگردان و نقاط حادثه خیز این محور مواصلاتی نصب شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، آذروند افزود: ۱۵ عدد پایه چراغ تلسکوپی در محدوده ای به طول ۸۰۰ متر در محور حادثه خیز آستارا - تالش (بازار روستای نصرت آباد) با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از محل منابع دهیاری و شورای اسلامی روستای نصرت آباد و سازمان راهداری و کمک خیرین نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: سال جاری، از میدان شهدای گمنام تا سه راه ویرمونی آستارا به طول یک ونیم کیلومتر تعداد ۳۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی نصب شده است.

آذروند تصریح کرد: نصب ۵۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی در محور حادثه خیز روستای دربند، پشت پلیس راه به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از منابع دهیاری دربند و اداره راهداری و کمک خیرین در دست اجرا است و این طرح در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: سال جاری، خط کشی حوزه استحفاظی راهداری آستارا، از محور آغچای تا تالش به صورت رفت وبرگشت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آستارا گفت: طی این مدت، شن ریزی، تسطیح به همراه احداث میدان و کانیو در حاشیه راه منطقه حیران به طول ۷۰۰ متر و اعتباری باِلغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع دهیاری حیران و خیرین منطقه اجرا شده است.

آذروند افزود: خط کشی روستای کانرود به طول دو کیلومتر، نصب علائم، اجرای سرعت کاه و لکه گیری آسفالت در محور حادثه خیز آستارا - تالش (بازار روستای نصرت آباد، روستای کشلی و دوربرگردان روستای سیبلی و داداش آباد) در مجموع با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.