| کد خبر: 233409 |

منع خروج خودرو‌های پلاک بومی از استان‌های البرز وتهران

جانشین راهور ناجا گفت: هیچ خودرویی با پلاک بومی اجازه خروج از حلقه و رینگ استان‌های تهران و البرز را ندارد و ۱۴ محور ورودی و خروجی کنترل می‌شود.

تین نیوز

جانشین راهور ناجا گفت: هیچ خودرویی با پلاک بومی اجازه خروج از حلقه و رینگ استان‌های تهران و البرز را ندارد و ۱۴ محور ورودی و خروجی کنترل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سردار حسینی افزود: از روز گذشته محدودیت کرونایی با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در استان تهران و البرز آغاز شده است و خوشبختانه بسیاری از رانندگان و همشهریان این موضوع را رعایت کردند مگر اندکی که از این موضوع و خبر اطلاع نداشتند.

وی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا شاید در دیگر شهر‌ها با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی رانندگان خودرو‌ها بتوانند با سماجت تردد کنند و اعمال قانون می‌شوند، اما در استان تهران و البرز موضوع به این صورت نیست و حتماً خودرو برگردانده می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا افزود: روز گذشته شاهد برخی تردد‌ها و اذحام ترافیک در محور‌های قزوین، چالوس و قم بودیم، اما بحمدلله امروز این موضوع به مراتب خیلی کمتر شده است و از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان قصد خروج از استان تهران و استان البرز را نداشته باشند.

سردار حسینی گفت: تمامی محور‌های ۱۴ گانه در دو استان کنترل می‌شود و این محدودیت تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.