| کد خبر: 62961 |

علاقمندی اتریش برای مشارکت در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ایران

تین نیوز | اسقاط ۸ هزار خودروی سنگین فرسوده از چرخه حمل و نقل کشور در ۵ ماه گذشته٬ علاقمندی اتریش برای مشارکت در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ایران٬ اطلاع رسانی تخلفات جاده‌ای رانندگی از طريق پيامك و بهره‌برداری از ۴ هزار كیلومتر راه روستایی در دهه فجر از خبر های مهم حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت بود.
 

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اخبار و رویدادهای مهم حوزه جاده‌ای در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:
 
محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای *کلیه وسایل نقلیه عمومی مسافری اعم از اتوبوس٬ مینی‌بوس٬ میدل‌باس و سواری کرایه آمادگی لازم را برای جا‌بجایی متقاضیان دارند و هیچ مشکلی به لحاظ کمبود ظرفیت نیست.
علي‌اكبر آشوري مدير مركز مديريت راه‌هاي كشور *​تخلفات رانندگی در جاده‌ها از طريق پيامك به رانندگان متخلف ارسال می‌شود.
علی نورزاد مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه *آزاد راه حرم تا حرم با مشارکت ۳۰ درصدی دولت و ۷۰ درصدی بخش خصوصی احداث می‌شود که دوران مشارکت آن ۲۴ سال شامل ۴ سال مطالعه و ساخت و ۲۰ سال بهره‌برداری است.
سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی *از ۴ هزار كیلومتر راه روستایی در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.
مهران اعتمادی مدیرعامل شرکت احداث، بهره‌برداری و نگهداری آزادراه تهران- شمال *ترافیک خودروها در قطعه چهار آزادراه تهران-شمال روزانه ۱۵ تا ۱۸ هزار تردد به طور رفت و برگشت است. البته این آمار در روزهای پنجشنبه و جمعه به ۲۲ تا ۲۳ هزار دستگاه هم رسید که این میزان استقبال بیش از حد تصور و انتظار بود
محمد تاجیک مشاور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور * ۳۰شرکت اتریشی فعال در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل با حضور در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل٬ آمادگی خود را برای مشارکت در احداث زیرساخت‌های حمل و نقل ایران اعلام کردند.
سيد مجتبي شفيعي قائم مقام ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت *ظرف ۵ ماه گذشته حدود ۸ هزار دستگاه خودروی سنگین از چرخه حمل و نقل کشور خارج و اسقاط شده است.
*به ازای هر خودروی وارداتی باید تعدادی خوروی فرسوده از رده خارج شود در طرح معادل سازی به این‌گونه است که برای مثال اگر واردکننده‌ای بخواهد سه خودرو وارد کشور کند می‌تواند به‌جای اسقاط ۱۲ خودروی سبک سه دستگاه اتوبوس فرسوده از رده خارج کند
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.