| کد خبر: 232561 |

جمعی از فعالان حمل ونقل کشور مطرح کردند:

قدردانی از حضور مردم و درخواست از کارشناسان برای همراهی با دولت آینده

جمعی از فعالان بخش حمل و نقل کشور با انتشار متنی، ضمن تشکر از حضور مردم پاس صندوق‌های رای، خواستار همراهی و همفکری کارشناسان این صنعت برای حل مشکلات در دولت آینده شدند.

تین نیوز

جمعی از فعالان بخش حمل و نقل کشور با انتشار متنی، ضمن تشکر از حضور مردم پاس صندوق‌های رای، خواستار همراهی و همفکری کارشناسان این صنعت برای حل مشکلات در دولت آینده شدند. 

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

"ملّت بزرگ ایران و خانواده حمل و نقل کشور"

اینک که فعالان حوزه تخصصی وخانواده بزرگ حمل ونقل کشوردوشادوش ملّت بزرگ ایران با مشارکت حداکثری خود در تحقق جمهوریت و اسلامیت ایران عزیزمان، گامهای بلند میدانی را برداشتند و آیت الله دکتررئیسی را در عرصه بزرگ انتخاباتی تنها نگذاشتند؛  تشکرو قدردانی را بر خود فرض می دانیم. از کسانی که  در روز 28خرداد 1400 در پای صندوق رأی حاضر شدند و با رأی خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان کوبیدند و نیز جهت ارائه خدمات حمل ونقلی از همه کارشکنی ها و تبلیغات منفی بدخواهان نهراسیدند و باردیگر به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفته، با غرش صدای وسایل نقلیه خود:کامیونها،اتوبوسها،قطارها،کشتی ها وهواپیماها خط بطلانی بر نیّات ناپاک دشمنان کشورکشیدند.

در این روز مبارک که جشن فرخنده امام هشتم شیعیان، علی بن موسی الرضا پاداشی برای همه آرزومندان آن امام رئوف درعرصه انتخابات ریاست جمهوری می باشد دست به دعا برداشته وازخداوند منّان به شکرانه این ظفر و پیروزی، خواهان همه خوبی ها برای خانواده بزرگ حمل ونقل کشور هستیم.

بیشتر بخوانید

◄ مطالبات فعالان بخش حمل و نقل از رئیس جمهور آینده

 

ضمناَ از همه فعالان عرصه حمل ونقل بویژه کانونها و انجمنهای صنفی کالا و مسافر داخلی و بین المللی ، کامیونداران ورانندگان  و حاملان نفتی وغیره، سرمایه گذاران بخش حمل ونقل ومجمتع های بین راهی تا همه شرکتها وکارکنان وفعالان مطبوعاتی و رسانه ای و شبکه های اجتماعی این حوزه که خالصانه فعالیت نمودند، تشکر فراوان می نماییم. اکنون بعد ازفضای انتخاباتی،زمان آن است که دست دردست هم دهیم تا رئیس جمهوری عزیزمان را درعرصه خدمت به کشور بخصوص در بخش حمل ونقل کشور یاری نماییم. از این رو،بر همگان واجب است با نقطه نظرهای تخصصی و کارشناسی در شرایط بد کنونی، انتخاب وزیر و مسئولان وزارت متبوع  بویژه حمل ونقل از نظرات فعالان این صنف استفاده بهینه شود تا به سه دهه مدیریت سیاسی بر بخش تخصصی وصنفی پایان داده شود.

در پایان از همه عزیزان فعال در تمامی ستادهای مردمی انتخاباتی حمل ونقل کشور تشکر و تقدیر بعمل می آید. 

                                                                        کمیته حمل ونقل کشور(ایران – قوی)                                                                 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.