| کد خبر: 229592 |

پیام تسلیت وزیر راه به مناسبت شهادت سردار حجازی

وزیر راه و شهرسازی طی پیامی شهادت سردار سیدمحمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی طی پیامی شهادت سردار سیدمحمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است؛

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ…

سوره نساء آیه 74

شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم خاطر، ولایتمداران و مدافعان این مرزوبوم شد.

ایشان از مؤسسان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با وجود جانبازی و جراحت‌های شیمیایی قابل توجه به وجود آمده در طول حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل، بعد از پایان دوران دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهم در نهاد سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت و ادامه ‌دهنده راه شهدای هم رزم خود شد.

همچنین این جانباز والامقام که از بنیان‌گذاران سازمان بسیج مستضعفین به‌عنوان شجره طیبه بود در 10 سال فرماندهی این نیرو خدمات شایانی تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در سال‌های اخیر با حضور در جبهه مقاومت از فرماندهان یگان‌های مؤثر مدافعین حرم در کنار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شد.

 نام و خاطره این جانباز والامقام، مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار که به درجه شهادت نائل آمد، همواره با تواضع و سوابق درخشان اخلاقی و عملی همراه بوده و بر تارک این مرزوبوم حک و باقی خواهد ماند.

عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و اعضای نیروی قدس سپاه، ملت ایران و به ویژه به خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

به گزارش تسنیم، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پی عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پیامی به شرح زیر صادر کردند:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ضایعه ای  بزرگ و دردناک برای ملت ایران است و تسلیت در فراق این فرمانده شجاع، مومن و ولایت مدار ، یار دیرین و صمیمی اینجانب غم انگیز است.

بی شک ملت بزرگ ایران سالها مجاهدت شجاعانه و مخلصانه و از جان گذشتگی های این سرباز دلیر در دفاع از مرزهای این آب و خاک را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب با درود به روح مطهر این فرزند برومند انقلاب اسلامی این ضایعه را به محضر  فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، خانواده مکرم و همرزمان ایشان درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می گویم و برای روح بلند ایشان، علو درجات الهی از درگاه حضرت حق طلب می کنم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.