| کد خبر: 223634 |

تمام ظرفیت راه و شهرسازی در اختیار حوزه سلامت است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام کرونا وزارت راه و شهرسازی تمام ظرفیت خود را در اختیار حوزه سلامت قرار داده است و یکی از ماموریت های این وزارتخانه ساخت بیمارستان‌ها است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام کرونا وزارت راه و شهرسازی تمام ظرفیت خود را در اختیار حوزه سلامت قرار داده است و یکی از ماموریت های این وزارتخانه ساخت بیمارستان‌ها است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهرام آدم‌نژاد در سفر یک روزه خود به استان فارس و بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم، افزود: بیمارستان جهرم یک سایت سلامت به شمار می‌رود که ساختمان و هسته اصلی آن را وزارت راه و شهرسازی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، یک ساختمان را دانشگاه علوم پزشکی و یک ساختمان را خیر احداث کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، این مقام مسئول، با بیان اینکه بیمارستان جهرم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تقریبا هیچ بخشی از ساختمان ۲۰ هزار مترمربعی این پروژه بلاتکلیف نیست و عمدتا به اتمام رسیده است.

آدم‌نژاد با اشاره به نصب بخش عمده‌ای از تجهیزات این پروژه، از اجرای بخش باقیمانده تجهیز ساختمان طی ۲۰ روز آتی خبر داد و گفت: با وجودیکه یک بخش مربوط به اکسیژن رسانی با ۲ منبع ۱۰ هزار مترمکعبی برای این بیمارستان پیش‌بینی و احداث شده بود، به درخواست علوم پزشکی جهرم، کار اضافه شدن یک منبع دیگر نیز تایید و اجرایی شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر ساخت بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز یک واحد بیمارستانی نیز احداث می‌شود، پروژه بیمارستان جهرم را یک پروژه بسیار اصولی و خوب دانست که می‌توان آن را جزو بهترین پروژه‌های بیمارستانی کشور قلمداد کرد.

آدم‌نژاد خاطرنشان کرد که این بازدید پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی و برای هماهنگی بین سه مجموعه دخیل در احداث این بیمارستان و آماده کردن آن برای افتتاح پروژه در دهه فجر امسال، انجام شده است، گفت: در این بازدید تصمیماتی در خصوص انتقال انرژی، بخش مخابراتی و آسفالت ورودی‌ها اتخاذ شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی برای احداث این پروژه زحمات فراوانی متحمل شده اما به دلیل تغییر تقاضاها در حین اجرای پروژه، اضافه شدن متعلقات و تغییر ابعاد هندسی، زمان اجرای طرح، طولانی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.