| کد خبر: 221305 |

امیدواریم ۴۰۰ هزار واحد طرح ملی مسکن را به موقع تحویل دهیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم مردم با پرداخت‌های خود را به موقع انجام دهند تا در زمان بندی تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم مردم با پرداخت‌های خود را به موقع انجام دهند تا در زمان بندی تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص ساماندهی بازار مسکن و طرح ملی مسکن اظهار کرد: روندی که مردم حساب باز می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، روند مناسب‌تری شده و سرعت گرفته است. با اطلاع رسانی گسترده ای که صورت گرفته است، ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم.

اسلامی افزود: یک گروه آنهایی که زمین در اختیارشان قرار گرفت و در مجموع ۱۳۵ هزار نفر هستند که در زمین‌هایشان در حال ساخت هستند و یا در حال تحویل گرفتن زمین هستند. ۲۶۵ هزار نفر نیز به پروژه ها معرفی شدند و در حال معرفی هستند و بعد از اینکه پرونده تشکیل می‌دهند، به پروژه متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: خانه‌های بخشی از این افراد ساخته و تحویل داده شده است. حدود  ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی که افتتاح شد از همین نوع است و امیدواریم برای باقی مانده واحدها هم مردم پرداخت‌های خودشان را به موقع انجام دهند تا سازنده بتواند پروژه را تکمیل کند و در زمان بندی  تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره برداری قرار گرفت و بارگذاری شد و در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به  سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم. از نظر ما لیستی که ارائه شده یک لیست پالایش شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.