| کد خبر: 142727 |

محمد بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها:

◄ شکوفایی تشکل‌های حمل‌ونقلی در دوره آخوندی

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها درباره عملکرد عباس آخوندی گفت: آخوندی در دوره وزارت خود ارتباط خوبی با تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌ها داشت و معتقد بود که به‌منظور ترویج، فرهنگ‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها باید از مردم شروع کرد و با کمک به ایجاد این انجمن‌ها تلاش فراوانی در فرهنگ‌سازی ایمنی راه‌ها انجام داد.

تین نیوز

محمد بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها درباره عملکرد عباس آخوندی گفت: آخوندی در دوره وزارت خود ارتباط خوبی با تشکل‌های غیردولتی و انجمن‌ها داشت و معتقد بود که به‌منظور ترویج، فرهنگ‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها باید از مردم شروع کرد و با کمک به ایجاد این انجمن‌ها تلاش فراوانی در فرهنگ‌سازی ایمنی راه‌ها انجام داد.

محمد بخارایی با اشاره به عملکرد مثبت آخوندی در دوره قبل ادامه داد: اقدامات وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم برای راه‌اندازی انجمن‌ها و اجرای هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی قابل‌تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره رانندگان برتر در کشور خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی باید پیش از اجرای طرح‌ها آغاز شود تا به نتایج مثبتی ختم شود. ایمنی موضوعی نیست که فقط به راه و خودرو ربط داشته باشد و متغیرهای زیادی در آن دخیل هستند. عوامل انسانی می‌تواند در این موضوع بازدارنده باشد و تأثیر به سزایی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بالای ایجاد ایمنی در راه‌های کشور گفت: یکی از موفقیت‌های وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم درک و تبیین این موضوع بود. ورود تشکل‌های غیردولتی در این حوزه به‌عنوان بازوان دولت راهی به‌سوی دستیابی سریع به اهداف است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.