| کد خبر: 263723 |

راه اندازی سامانه اعتبارسنجی بلیت هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، سامانه اعتبارسنجی که شرایط استاندارد صدور بلیت هواپیما را در نظر می گیرد به زودی راه اندازی می شود.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، سامانه اعتبارسنجی که شرایط استاندارد صدور بلیت هواپیما را در نظر می گیرد به زودی راه اندازی می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، هر روز کارشناسان در سازمان هواپیمایی با رصد سیستم های اینترنتی و سامانه های برخط اقدام به بررسی وضعیت و نحوه خدمات رسانی در شرکت های خدمات مسافرتی می کنند.

او می گوید: لیست سایت های فروش بلیت در سایت سازمان هواپیمایی کشور قرار دارد و مسافران برای خرید بلیت از سایت های معتبر می توانند به این لیست ها مراجعه کنند.

سامانه اعتبارسنجی بلیت هواپیما به زودی راه اندازی می شود

یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور در حال تهیه یک سامانه اعتبارسنجی بلیت است که از طریق آن تمامی شرایط دارای استاندارد صدور بلیت لحاظ می شود و بلیت های دارای اصالت از لحاظ قیمت و فروش در اختیار مسافران قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سایت های دارای مجوز به لحاظ دسترسی کاملا مطمئن هستند. مسافران می توانند لیست شرکت های خدمات مسافرتی دارای اعتبار را از سایت انجمن شرکت های هواپیمایی دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.