| کد خبر: 241400 |

◄ الی گشت لغو پروانه شد

سازمان هواپیمایی خبر داد که پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «الی گشت» به دلیل گرانفروشی به مدت سه ماه تعلیق شد.

تین نیوز

 به استناد بررسی های بعمل آمده در خصوص فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی الی گشت و تصمیم کمیته نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، پروانه فعالیت این شرکت به دلیل گرانفروشی به مدت سه ماه تعلیق شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، لازم به ذکر است پرونده این شرکت جهت برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی منعکش شده و شروع بکار مجدد آن پس از گذشت سه ماه منوط به رعایت مفاد آیین نامه های اجرایی مربوطه و صدور گواهی این سازمان خواهد بود.

مسافرین در صورت شکایت از دفاتر و سایتهای فروش بلیت هواپیما میتوانند مراتب را از طریق بخش حقوق مسافر در پرتال این سازمان به نشانی www.caa.gov.ir پیگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Hossein 0 0

    متن شکایت اینجانب از الی گشت در سایت ۰۹۶۲۹.ir که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی نشده است و توصیه میکنم قبل از عقد قرارداد با الی گشت، حتما این متن را بخوانید: اینجانب طی قرارداد شماره ۱۱۱۷۵۶۵مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۱؛ تور کیش برای سه نفر خریداری نموده است. پس از رسیدن به هتل ارم کیش، طی تماس تلفنی از الی گشت، اظهار نمودند که در تهیه بلیط شما اشتباهی پیش آمده است و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان بایستی پرداخت نمایید که به ایشان گفتم من طی قراردادی که با شما به صورت پکیچ دارم، پرداخت هزینه اضافی را منطقی نمی‌دانم چرا که قیمت پرداختی غیر معمول نبوده و با همین مبلغ تورهای زیادی می‌توانستم بگیرم و لطفا موضوع رو به مسئولتون انعکاس بدهید. مجددا وکیل شرکت الی گشت (آقای …) تماس گرفتند و گفتند که بلیط شما از شرکت کیمیاتوریست تهیه شده و نفرشون اشتباهی مبلغ رو با یک صفر کمتر اعمال کرده است که به ایشان گفتم من نه بلیط رو دیده ام نه بلیط خریداری کرده ام و هر مشکلی هست بین الی گشت و کیمیا توریست کیش باید حل و فصل بشه که ایشان گفتند شرکت ما هیچ راه حلی برای این موضوع ندارد و احتمال کنسلی بلیط از طرف کیمیا توریست کیش وجود دارد و پیشنهاد کردند که هزینه رو بنده پرداخت و الی گشت در آینده با دادن امتیاز جبران خواهد نمود که من نپذیرفتم. بنده پس از تماس با شرکت کیش ایر، موضوع رو مطرح کردم که ایشان گفتند امکان کنسلی پرواز توسط آژانس در صورت نرمال نبودن مبلغ ثبت شده بر روی بلیط وجود دارد. از شرکت کیمیا توریست کیش چندین مرتبه با من تماس گرفتند و گفتند که الی گشت هیچگونه اقدامی انجام نداده و در صورت عدم پرداخت مبلغ مابه التفاوت، بلیط شما کنسل خواهیم نمود، بنده نیز چندین بار با الی گشت تماس گرفته و پیگیر شدم که در انتها مدیر فروش الی گشت(آقای …) گفتند که پیگیری می‌کنیم و نتیجه رو به شما اطلاع میدهیم که متاسفانه خبری از الی گشت نشد و همچنین پاسخگوی تماس بنده هم نبودند. مجددا از شرکت کیمیا تماس گرفتند و گفتند که الی گشت گفته که مسافر قرار است مبلغ رو واریز کند و گفتند که در صورت عدم پرداخت مبلغ، بلیط رو کنسل میکنیم( آخرین گفتمان مربوط به حدودا ۳ ساعت قبل از پرواز می باشد) با توجه به وجود ریسک کنسلی بلیط و پاسخگو نبودن و عدم مسئولیت پذیری آژانس الی گشت، بنده مجبور به پرداخت بخشی از بلیط برگشت به کیمیا توریست کیش شدم. قابل ذکر اینکه پس از برگشت به تهران، با الی گشت تماس گرفتم و موضوع را مطرح نمودم که گفتند شما نباید پول پرداخت میکردید که گفتم بر اساس گفته روز قبل مدیر فروش و وکیل شما، احتمال کنسلی بلیط وجود داشته و متاسفانه هیچ کدام از نفرات الی گشت پاسخگوی موضوع نبوده اند لذا بنده مجبور به پرداخت هزینه اضافی شده ام که این مسئله و مشکل به دلیل عدم مسئولیت پذیری الی گشت می باشد. در انتها تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم به نحوی که آژانس های مسافرتی به وظایف خود آگاه بوده و مسافرت مردم را با عدم آشنایی به وظایف خود خراب نکنند. با تشکر