| کد خبر: 254217 |

رأی پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده است؛ اعلام تا پایان فروردین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور حکم رأی پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: این رأی تا پایان فروردین اعلام می شود.

تین نیوز

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور حکم رأی پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: این رأی تا پایان فروردین اعلام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، جت الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان در حاشیه حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص معتبر بودن برگ سبز خودرو اظهار کرد: برگ سبز، سند است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص گزارشات پلیس راهور پیرامون ناایمن بودن برخی از خودروهای داخلی اظهار کرد: در خصوص ایمنی خودروها وظیفه داریم موضوع را منتقل کنیم و در نشست سران قوا نیز مطرح می شود.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور اعمال قانون و نظارت خود را دارند و داشتند.

پورخاقان اظهار کرد: خودروسازها مکلفند رعایت ایمنی را داشته باشند؛ اما هنوز در این زمینه به نقطه مطلوب نرسیدیم و فاصله داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سؤالی  پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رأی صادر شده است و در تعطیلات نوروزی هستیم.

 وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رأی این پرونده تا آخر فروردین اعلام می شود یا خیر گفت: رأی این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.