| کد خبر: 246849 |

٧٠ درصد بلیت اربعین به صورت اینترنتی فروخته شد

مدیرعامل قشم ایر اظهار داشت: طبق دستور رییس جمهوری از ابتدا قرار بر این شد که بلیت اربعین ارزان و آسان به فروش برود که این برنامه را محقق کردیم و هیچ بلیتی بالاتر از ۶ میلیون تومان به فروش نرفت.

تین نیوز
مدیرعامل قشم ایر اظهار داشت: طبق دستور رییس جمهوری از ابتدا قرار بر این شد که بلیت اربعین ارزان و آسان به فروش برود که این برنامه را محقق کردیم و هیچ بلیتی بالاتر از ۶ میلیون تومان به فروش نرفت.

به گزارش تین نیوز، رامین حمزه با بیان اینکه ٧٠ درصد فروش بلیت اربعین به صورت اینترنتی به فروش رفته، اظهارداشت: فروش سفارشی برای بلیت اربعین نداشتیم از این رو رویکرد قشم ایر فروش اینترنتی بوده و فروش حضوری را محدود کردیم به طوری که فروش حضوری متخص متقاضیانی بود که امکان خرید اینترنتی بلیت اربعین را نداشتند. 

وی با بیان اینکه نگاه درآمدزایی به پروازهای اربعین نداریم، ادامه داد: طبق دستور رییس جمهوری از ابتدا قرار بر این شد که بلیت اربعین ارزان و آسان به فروش برود که این برنامه را محقق کردیم و هیچ بلیتی بالاتر از ۶ میلیون تومان به فروش نرفت. 

مدیرعامل قشم ایر افزود: طبق اعلام  سازمان هواپیمایی واگذاری بلیت اربعین به آژانس ها، شرکت ها، موتورهای جستجو  ممنوع شد از این رو تمام بلیت ها از طریق سایت شرکت به فروش رفت. 

حمزه گفت: تا پایان اربعین ١٨ هزار بلیت اربعین به فروش می رود که تا کنون ١٢ هزار و ۵٠٠ بلیت به فروش رفته و ٧٠ درصد آن به صورت اینترنتی فروخته شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت واقعی بلیت تهران- نجف چقدر است، اظهار داشت: قیمت تمام شده در هر ایرلاین متفاوت است اما در این شرکت قیمت ۶ میلیون تومانی نزدیک به قیمت تمام شده است هر چند ضرری نمی کنیم اما سودی هم ندارد.

به گفته حمزه، اکثر هواپیماها در مسیر اربعین قرار گرفته به طوری که در این بازه زمانی برخی از پروازهای خارجی از جمله مسقط، وارنا، ایروان و تفلیس را کاهش یا حذف کردیم.

حمزه با بیان اینکه برای پروازهای اربعین هواپیماهایی را هم به سایر استان ها به غیر از تهران اختصاص داده ایم، تصریح کرد: روزانه چهار الی پنج پرواز اربعین انجام می دهیم و برای پیشگیری از تاخیر احتمالی هواپیمایی برای پشتیبان پروازها در نظر گرفته ایم. 

وی اضافه کرد: مشکلی برای سوخت رسانی در فرودگاه نجف نداریم اما فرودگاه نجف گران ترین سوخت در دنیا را عرضه می کند. 

حمزه درباره نحوه فروش اینترنتی بلیت های اربعین ابراز داشت: برای جلوگیری از خرید انبوه برخی از آژانس ها تدبیری که اتخاذ شد این بود که سایت شرکت از هر آی پی، نهایت پنج درخواست را پاسخ می دهد و در صورت تقاضای بیشتر، مراجعه کننده بلاک می شود. 

وی با اشاره به وضعیت ناوگان قشم ایر بیان کرد: در حال حاضر چهار فروند هواپیمای ۶٠٠-٣٠٠، سه فروند ٣٢٠، دو فروند فوکر ١٠٠ و چهار فروند آر جی در اختیار داریم که از این تعداد ١٠ فروند فعال هستند و در ماه های آتی دو فروند هواپیما از هواپیمای زمین گیر ناوگان به خط برمی گردد. 

مدیرعامل قشم ایر با بیان اینکه اهداف اقتصادی را به برجام و مذاکرات گره نمی زنیم، یادآور شد: اگر مذاکرات به سرانجام نرسید از توان داخل برای فعال سازی ناوگان زمینگیر و تقویت ناوگان استفاده می کنیم اما در صورت توافق از این فرصت برای توسعه اضافه خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.