| کد خبر: 222387 |

فرودگاه بین‌المللی شاهرود آماده برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر

معاون استاندار سمنان با اشاره به افزایش طول باند فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به بیش از سه هزار متر و تعریض آن، گفت: این فرودگاه برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر آماده است.

تین نیوز

معاون استاندار سمنان با اشاره به افزایش طول باند فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به بیش از سه هزار متر و تعریض آن، گفت: این فرودگاه برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر آماده است.

به گزارش تین نیوز، منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رئیس جمهور، بیان کرد: افتتاح فقط در راستای توسعه و بهسازی فرودگاه بود زیرا این فرودگاه آماده بهره‌برداری پرواز هواپیماهای پهن پیکر است.

وی بیان کرد: سال گذشته با حمایت‌هایی که صورت گرفت، شاهد تطویل ۲۶۰ متری طول باند و همچنین تعریض آن بودیم تا شرایط برای بهره برداری هر چه بهتر فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه با افتتاح طرح‌های امروز فرودگاه شامل سالن ترمینال، ارتقای شرایط پروازی و … همه هواپیماها از جمله هواپیماهای ترابری و مسافربری پهن پیکر می‌توانستند از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود استفاده کنند، گفت: خوشبختانه تلاش‌ها و اعتبارات خوبی برای این فرودگاه اختصاص یافته است که در این راستا کمیته مردمی فرودگاه نیز تلاش وافری داشته‌اند که قابل تقدیر است.

فخری با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود آمادگی کامل را برای بهره برداری پروازی دارد و می‌بایست از امکانات و ظرفیت‌های آن به خوبی بهره برد، گفت: باید بتوانیم که پروازهای تهران، مشهد، کیش، نجف و کربلا و… که چند بار هم انجام شده، در دستور کار قرار دارد و با صحبت‌هایی که با وزیر صورت گرفته تلاش داریم از این ظرفیت بهترین استفاده را ببریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.