| کد خبر: 204355 |

فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رشت تکذیب شد

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه سردار جنگل رشت، انتشار خبری در زمینه فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ در فرودگاه بین المللی رشت را تکذیب کرد.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه سردار جنگل رشت، انتشار خبری در زمینه فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ در فرودگاه بین المللی رشت را تکذیب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، جعفر منفردی افزود : پرواز بوئینگ متعلق به شرکت آتا بوده و بر اساس یک درخواست آموزشی بدون مسافر از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت طبق روال عادی انجام شده است.

وی اظهار داشت : پرواز آموزشی یادشده طی هماهنگی و مکاتبه به عمل آمده از سوی شرکت هواپیمایی آتا در روز جمعه چهارم بهمن بر اساس درخواستی مبنی بر پرواز آموزشی در فرودگاه رشت با هواپیمایی بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ انجام شد که زمان آموزش پرواز با هماهنگی این شرکت و فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به سرانجام رسید.

منفردی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فرودگاه رشت به تهران و مجهز بودن آن به سیستم های روز کمک ناوبری اکثر شرکت های هواپیمایی با هماهنگی اداره کل فرودگاه های گیلان در زمان بی خطری پروازی، اقدام به انجام پروازهای آموزشی می کنند که امری طبیعی است.

وی بیان کرد: اگرچه انتشار خبر فرود ناموفق در کانال تلگرامی، پس از ساعتی حذف شد اما حوزه نظارت برای برخورد قانونی به دلیل تشویش اذهان عمومی موضوع را پیگیری می کند.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت که سال ۴۷ راه اندازی شده وبا علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده است.

 این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی در وسعت ۲۲۰ هکتار از نظر دسترسی شهری بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید و دارای موقعیت ارتباطی ممتاز درحاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.