| کد خبر: 203437 |

اوکراین: اطلاعات مهمی درباره سقوط هواپیما از آمریکا گرفته‌ایم

وزیر امور خارجه اوکراین گفت که رییس جمهوری این کشور اطلاعات مهمی از آمریکا درباره سقوط هواپیمای خود در ایران دریافت کرده است.

تین نیوز

وزیر امور خارجه اوکراین گفت که رییس جمهوری این کشور اطلاعات مهمی از آمریکا درباره سقوط هواپیمای خود در ایران دریافت کرده است.

به گزارش تین نیوز،‌خبرگزاری رویترز در خبری آورده است: «وادیم پریستایکو» وزیر امور خارجه اوکراین روز جمعه با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهوری این کشور امروز تماسی تلفنی با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره سقوط هواپیما در ایران داشته است.

به گفته پریستایکو، رییس جمهوری اوکراین پیش از این تماس تلفنی با نمایندگان دولت آمریکا دیدار داشته و "اطلاعات مهمی" درباره سقوط این هواپیما از آن‌ها دریافت کرده است که از سوی کارشناسان اوکراینی بررسی خواهد شد.

رییس جمهوری اوکراین پنجشنبه شب در پیامی ویدئویی از مردم کشورش خواست در مورد علت سقوط هواپیمای این کشور در ایران گمانه زنی‌نکنند و از تئوری‌های توطئه، نتیجه‌گیری‌های عجولانه و مطالب تایید نشده اجتناب کنند.

شایعاتی در مورد شلیک موشک به سمت هواپیمای مسافربری اوکراینی که بامداد چهارشنبه در حوالی تهران سقوط کرد، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. برخی کشورهای غربی نیز مدعی شدند که یک موشک به صورت اشتباهی به سمت این هواپیما شلیک شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.