| کد خبر: 181393 |

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران در بازدید از فرودگاه پیام:

◄ تجهیزات فرودگاه پیام نیازمندی‌های عملیاتی پروازها را به خوبی تامین می کند

تجهیزات فرودگاه پیام نیازمندیهای عملیاتی پروازها را به خوبی تامین می کند.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران صبح امروز از فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی پیام، مسعود اسعدی‌سامانی در بازدید از فرودگاه پیام  گفت: خوشبختانه با اقدامات خوب و تلاش‌هایی که صورت گرفته فرودگاه پیام از قابلیت ها و توانمندی‌های خوبی برخوردار است و با بسیاری از فرودگاه‌هایی که در کشور فعال هستند و به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی سرویس می‌دهند تفاوت چندانی ندارد.

اسعدی‌سامانی تاکید کرد: فرودگاه پیام در بسیاری از زمینه‌ها حتی از فرودگاه‌های دیگری که در کشور در حوزه پروازی سرویس می‌دهند قابلیت ها و توانمندی‌های بیش‌تری را دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران گفت: فرودگاه پیام به لحاظ نزدیکی به تهران می‌تواند بخشی از سر ریز پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران را پاسخگو باشد و به دلیل این‌که در نزدیکی استان های قزوین و زنجان قرار دارد می‌تواند قابلیت‌های خوبی برای ارائه پرواز های مورد نیاز مسافران این استان‌ها را ارائه کنند.

اسعدی‌سامانی گفت: بخش عمده‌ای از مسافرانی که  در حال حاضر از فرودگاه مهرآباد پروازهای خود را انجام می‌دهند از استان‌های قزوین زنجان و البرز به فرودگاه مهرآباد مراجعه می‌کنند و راه‍اندازی بخش مسافری فرودگاه پیام می‌تواند بسیاری از  ترددها را کاهش‌، تقاضاهایی که در این استان وجود دارد را پاسخگو باشد.

اسعدی‌سامانی در خصوص تجهیزات ناوبری فرودگاه پیام گفت: تجهیزاتی که در فرودگاه پیام وجود دارد برای نشست و برخاست، نیازمندی‌های عملیاتی پروازها را به خوبی تامین می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.