| کد خبر: 177978 |

◄ برنامه محرمانه سازمان هواپیمایی برای تامین سوخت در فرودگاه‌های خارجی

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین سوخت برای ایرلاین‌های ایرانی در کشورهای دیگر خبر داد اما از اعلام جزئیات آن خودداری کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین سوخت برای ایرلاین‌های ایرانی در کشورهای دیگر خبر داد اما از اعلام جزئیات آن خودداری کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، علی عابدزاده گفت: در خصوص عدم تحویل سوخت به ایرلاین‌های ایرانی در برخی کشورها برنامه‌هایی داریم تا بتوانیم سوخت هواپیماهای ایرانی را در سایر کشورها تامین کنیم که البته جزئیات آن را اعلام نمی‌کنیم.

او با بیان اینکه تحریم را مانند گذشته مدیریت خواهیم کرد، گفت: موظف هستیم که به پروازهای داخلی و خارجی سرویس دهیم، مردم داخل و خارج همه ایرانی هستند. 

این مقام مسئول گفت: قیمت بلیت‌های پروازی در پیک پروازی متفاوت است؛ نرخ بلیت را باید ایرلاین‌ها کنترل کرده و مشتری مداری کنند.

عابدزاده به کاهش نرخ پروازهای خارجی طی هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ایرلاین‌های داخلی عملکرد مطلوبی داشته‌اند و 80 درصد پروازهای داخلی نرخ‌های مشخصی دارد.

او درباره قیمت بلیت هواپیما نیز افزود: سیاست‌های سازمان هواپیمایی کشوری درباره قیمت‌ها همین مسیری است که طی کرده‌ایم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی  اذعان داشت:بانک مرکزی نرخ ارز موردنیاز خطوط هواپیمایی را از طریق سامانه نیما تامین می‌کند و شرکت‌های هواپیمایی نیز بر همین اساس بلیت‌ها را به مردم می‌فروشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.