| کد خبر: 173718 |

هواپیمای روسی ناپدید شد

وزارت دفاع روسیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که ارتباط پایگاه نظامی 'حمیمیم' با یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع IL-20 قطع شده است.

تین نیوز

وزارت دفاع روسیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که ارتباط پایگاه نظامی حمیمیم با یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع IL-20 قطع شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش روسیا الیوم، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که ارتباط این هواپیما در ساعت 23 به وقت مسکو هنگام بازگشت به پایگاه نظامی حمیمیم و از فاصله 35 کیلومتری سواحل سوریه قطع شد.

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: هنگام قطع ارتباط با این هواپیما، چهار جنگنده F-16 درحال بمباران لاذقیه بودند و رادارهای ما شلیک موشک از ناو فرانسوی مستقر دراین منطقه را نیز ثبت کردند.

عملیات جست وجو برای یافتن هواپیمای مفقود شده روسیه و نجات سرنشینان آن از پایگاه حمیمیم آغاز شده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب برخی مناطق را در خاک سوریه بمباران کردند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که هواپیماهای دشمن صهیونیستی ساعت 9.30 دقیقه شب دوشنبه چند موشک از حریم هوایی لبنان به سمت موسسه صنایع تحقیقاتی و فناوری واقع در استان لاذقیه شلیک کردند که منجر به واردآمدن خسارت هایی و همچنین شهادت دو نفر شد که در محل حضور داشتند.

براساس این بیانیه، دشمن با این اقدام در تلاش است تا روحیه گروه های تروریستی شکست خورده در استان ادلب را پس از پیروزی های برق آسای ارتش علیه تروریست ها در جبهه های نبرد، بالا ببرد.

فرماندهی کل ارتش سوریه افزوده است: این حمله تاکیدی است بر حمایت مستقیم اسرائیل از گروه های تندرو و دیگر گروه های تروریستی.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه درخصوص پیامدهای خطرناک چنین اقدامات متجاوزانه ای بر امنیت و ثبات منطقه هشدار داده و بر عزم و اراده ارتش سوریه برای نابودی تروریسم و ریشه کنی آن در تمام خاک سوریه تاکید کرد.

دو شب پیش نیز رژیم صهیونیستی فرودگاه دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار داد که پدافند هوایی سوریه موفق به منهدم کردن چند موشک شد. هواپیمای روسی با 14 سرنشین ناپدید شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.