| کد خبر: 172315 |

◄ ایجاد اشتغال موثر متخصصان صنعت هوایی با تشکیل شرکت‎‌های دانش‌بنیان

در کارگروه استاندارد ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی با اعتقاد به این‌که ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت هوایی می‌تواند قوای محرکه برای جذب ایده‌های جدید و ایجاد اشتغال موثر برای متخصصان، باشد، تلاش زیادی برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد.

تین نیوز

کارگروه استاندارد ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه صنایع و فناوری‌های دانش‌بنیان هوایی با حمایت از شرکت‌های فعال هوایی برای ترویج و توسعه صنعت هوایی تلاش می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی با تلاش برای جلب مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان از یک‌سو و برگزاری دوره‌های آموزشی درزمینه مفاهیم استاندارد و همچنین تشکیل جلسات هم‌اندیشی و رایزنی با سازمان‌هواپیمایی کشوری برای تسهیل این موضوع تلاش‌های همه‌جانبه‌ای بکار برده است.

صنعت هوایی باسابقه طولانی در موضوع استاندارد و توجه فراوان به‌سلامت مسافر که به‌عنوان مصرف‌کننده اصلی از خدمات این صنعت است دارای حوزه وسیع و گسترده‌ای در امر مستندات و الزامات استاندارد است.

تنظیم تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی متعدد و هم‌گرایی پیش‌تازان این صنعت با یکدیگر و ایجاد سازمان‌هواپیمایی جهانی (ICAO) ازجمله زیرساخت‌های حوزه استاندارد هوایی است. با این مقدمه می‌توان با قاطعیت بیان کرد که موضوع استانداردهای هوایی کامل و پیش‌تاز نسبت به سایر حوزه‌ها است. هرچه در این مقوله هماهنگی و آموزش و ترویج توسعه یابد اثرات مستقیم و غیرمستقیمی در سایر رشته‌های صنعتی کشور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.