| کد خبر: 142550 |

معرفی فرودگاه های استاندارد تایلند

کشور تایلند یک کشور توریست پذیر است.

تین نیوز

کشور تایلند یک کشور توریست پذیر است.

به گزارش عصر ایران، جاذبه های گردشگری تایلند از هر جهت بی نظیر و رویایی است ، از طرفی برای حمل و نقل مسافران فرودگاه های بین المللی زیاد در نقاط مختلف این کشور وجود دارد. این فرودگاه های تایلند دارای امکانات نسبتا خوب و پیشرفته ای هستند و روزانه مسافران زیادی را به تایلند می‌آوردند و از تایلند به مقاصد مختلف در دنیا می رسانند به طور کلی می توان گفت تور تایلند یکی از محبوبترین تورهای دنیا است.

زیبایی های کشور تایلند و جاذبه های منحصر به فرد آن باعث شده تا سالانه تعداد زیادی گردشگر برای سیاحت و استراحت به این کشور آمده ، این باعث می شود تا سرمایه بسیار خوبی از طریق توریست و گردشگری وارد این کشور شود، این سرمایه قابل توجه ایجاد کننده فرصت های طلایی برای بسیاری از بخش خصوصی است که بر روی زیر ساخت های کشور تایلند سرمایه گذاری کنند و امکانات و زیر ساخت های تایلند را متحول کنند. این روند باعث شده تا در چند سال اخیر شاهد بهبود استاندارد زیر ساختد ها و امکانات کشور تایلند باشیم.

در این مقاله به معرفی مختصر فرودگاه های بین المللی تایلند پرداخته ایم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص این فرودگاه ها به دست آورید با این مقاله همراه باشید.

معرفی فرودگاه های استاندار تایلند

 

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین المللی سووارنابومی

فرودگاه بین المللی سووارنابومی یکی از بهترین و معروف ترین فرودگاه های بین المللی تایلند است که درفاصله 30 کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد. این فرودگاه همگانی که با کد یاتا BKK شناخته می شود یک باند فرود آسفالت با طول باند ۴۹۰۰ متر دارد. جالب است بدانید این فرودگاه 2 متر بالا تر از سطح دریا قرار دارد. این فرودگاه در سال 2006 افتتاح شده است و امروزه به عنوان یکی از دیدنی ترین فرودگاه های جهان شناخته می شود. جالب است بدانید خورعنوان مرکز اصلی سفرهای هوایی در جنوب شرقی آسیا متعلق به فرودگاه بین المللی سووارنابومی می باشد. این فرودگاه تنها 1 ساعت با شهر فاصله دارد.

معرفی فرودگاه های استاندار تایلند

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ

فرودگاه بین المللی دن موئنگ نیز در شهر بانکوک قرار گرفته است. این فرودگاه که علاوه بر همگانی بودن نظامی نیز هست با کد یاتا DMK شناخته می شود. 3متر از سطح دریا فاصله دارد و دارای یک باند فرود آسفالت با طول باند 3700 متر است.

این فرودگاه به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های تایلند شناخته می شود. نکته جالب ان که این فرودگاه به نام فرودگاه قدیمی بین المللی تایلند نیز شناخته می شود در واقع فرودگاه بین المللی دن موئنگ یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی آسیا و جهان است.

معرفی فرودگاه های استاندار تایلند

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای یکی دیگر از فرودگاه های مطرح و پر امکانات تایلند است که پرواز های بین المللی زیادی در آن انجام می شود. بیشتر پرواز های چارتر نیز در همین فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در استان چیانگ مای کشور تایلند قرار دارد؛ با 10 شرکت هواپیمایی کار می کند و سالانه بیشتر از 2 میلیون نفر مسافر جابه جا می کند. رستوران های این فرودگاه بسیار معروف است. در این رستوران ها شما می توانید انواع بهترین غذا های تایلندی و اروپایی را تهیه و نوش جان کنید.

معرفی فرودگاه های استاندار تایلند

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین‌المللی هت یای

فرودگاه بین‌المللی هت یای یک فرودگاه مسافربری همگانی است که با با کد یاتا HDYشناخته می شود. این فرودگاه بین المللی یک باند با طول 3050 متر دارد و در ارتفاع 27 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این فرودگاه نیز یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های کشور تایلند است و بیشتر برای پرواز های چارتر استفاده می شود. این فرودگاه همچنین دارای باند اسفالت می باشد.

در آخر می توان گفت شما می توانید با مراجعه به آژانس خدمات هواپیمایی با خیال راحت رزرو هتل خود را انجام داده و بلیط هواپیما چارتری را تهیه کنید.از بهترین و معروفترین شهرهای تایلند می توان به پوکت، پاتایا و بانکوک اشاره کرد، که هر کدام زیبایی های خود را دارا می باشد و می توان در آن به استراحت و سیاحت پرداخت و لذت برد.

یکی دیگر از جاذبه های تایلند جزایر رویایی آن می باشد و به خاطر شن های سفید و آب های زلال و شفاف گردشگران از سراسر به این سواحل آمده تا هم به استراحت و غواصی پرداخته و هم از مناظر و هارمونی زیبای این طبیعت استفاده کنند.

 

منبع: سايت خبری عصر ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.