| کد خبر: 138737 |

مجلس از پرداخت خسارت به شرکت‌های مالک توپولوف‌های متوقف شده حمایت می‌کند

اگر دولت در لایحه بودجه سال آینده برای پرداخت خسارت شرکت‌های هواپیمایی در نظر بگیرد قطعا مجلس به آن کمک می‌کند.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلسبا بیان اینکه اگر دولت در لایحه بودجه سال آینده برای پرداخت خسارت شرکت‌های هواپیمایی در نظر بگیرد قطعا مجلس به آن کمک می‌کند،گفت: پرداخت این خسارت در سال جاری نیازمند متمم است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خصوص در نظر گرفتن پرداخت خسارت شرکت‌های هواپیمایی مالک هواپیماهای توپولوف زمین‌گیر شده در بودجه سال آینده، اظهار داشت: اگر مجموعه‌ای خسارتی را بر بخش دیگری وارد کند باید در پرداخت و رفع آن خسارت کمک کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید توجه داشت که شرکت‌های هواپیمایی نیز باید استانداردهای لازم را رعایت می‌کردند، گفت: شرکت‌های هواپیمایی نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام نکرده‌اند و دولت نیز در آن برهه از زمان کار بسیار خوبی در زمینه توقف پرواز هواپیماهای توپولوف که در پرواز آنها حوادثی نیز رخ داد انجام داده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه دولت نباید شرکت‌هایی که مالک هواپیماهای توپولوف متوقف شده هستند را رها کنند، اضافه کرد: برخی از این شرکت‌هاخصوصی هستند و تحمل فشار این خسارت‌ها را ندارند و باید به یک نوعی آنها را حمایت کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دولت در لایحه بودجه سال آینده  پرداخت خسارت شرکت‌های هواپیمایی را در نظر بگیرد قطعا مجلس شورای اسلامی به آن کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: پرداخت این خسارت در سال جاری نیازمند متمم است که شرایط خاص خود را دارد، امکان در نظر گرفتن هزینه پرداخت این خسارت در بودجه سال آینده وجود دارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.