| کد خبر: 129987 |

◄ عوام فریبی ممنوع

تین نیوز

در شبکه مجازی رسمی شورای سیاست‌گذاری ستاد هوانوردی روحانی منتشر شد: برخی گفته‌اند نوسازی ناوگان هوایی در دولت روحانی با بودجه نقد انجام شده است، اعتبار و فاینانسی هم در کار نیست. مسلم است که آن کاسبان تحریم که نانشان آجر شده است مخالف شکسته شدن تحریم و برقراری ارتباط مستقیم با اقتصاد و جامعه جهانی باشند و طبیعی است که با سم پاشی‌هایی، عملکرد دولت روحانی را نشانه گرفتند و منافع کشور را زیر پا گذاشته‌اند.

 

جهت اطلاع عرض می‌شود؛ خرید هواپیمای نو با شرایط فاینانس از طریق ثبت سفارش به کمپانی سازنده بدین صورت است که ۱۰ درصد ارزش روز و بازار هواپیما به صورت نقد پرداخت می‌شود تا ۹۰ درصد باقی با سود مشخص سالانه و دوره بازپرداخت بلند مدت، فاینانس شود. این معادله به نام فاینانس لیزینگ معروف و بی‌شباهت با تسهیلات بانکی نیست.

 

برای مثال؛ برای خرید ۱۰ فروند هواپیما به قیمت ۵۰ میلیون دلار قرار داد بسته می‌شود، ۵۰۰ میلیون دلار ارزش آن خواهد بود. بنابراین ۱۰ درصد پیش پرداخت، معادل ۵۰ میلیون دلار و یا  قیمت ۱ فروند است.

 

در نتیجه حقیقت آن است که پول ۱ فروند نقدا پرداخت می‌شود تا برای ۹ فروند باقی اعتبار ایجاد شود و در طول دوره بازپرداخت، اقساط پرداخت شود.

 

حال اگر دولت روحانی نباشد و التهابات سیاسی باز گردد ، کشور ناچار به خرید نقدی هواپیماست و خوش خوشان دلالان و هزاردستان صنعت هوانوردی مملکت است. آگاه باشید تا نان خائنین به منافع کشور، بسته شود.

 

آنها دنبال هواپیماهای دست دوم برای کشور هستند تا نیاز به قطعات یدکی دو چندان شود تا باز بخورند و ببرند. راه توسعه، از بازگشت اعتماد جهانی با  دیپلماسی مقتدرانه و ورود به اقتصاد بین‌المللی ممکن است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    اقای روحانی!
    دولت شما ۲سال است میگه برای تعویض موتور ایران ۱۴۰ ، ۲۰ میلیون دلار نداره بده هسا ، بعد یک میلیارد دلار نقدا پیش پرداخت میده!
    این عوام فریبی هس!
    بیکاری ۵۰۰۰ کارمند هسا در کارخانه و ایجاد هزاران شغل برای فرانسه!
    عوام فریبی یعنی گرفتن گزارش بعد از ورود ۲ فروند هواپیما در ناوگان ۲۵۰ فروندی ایران و اعلام رضایت مشتری ها !!!