| کد خبر: 129844 |

رضایت ۱۰۰ درصدی خلبانان از بهره‌برداری آزمایشی باند جدید مهرآباد

تین نیوز

به‌دنبال بهره‌برداری آزمایشی باند بهسازی شده فرودگاه مهرآباد از ماه گذشته٬ معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها از این باند بازدید و دستورات لازم برای بهره‌برداری کامل و رسمی از باند دوم پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران را ارایه کرد.

 

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، سعید اکبری؛ معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و حمید حاجی‌بیگی؛ مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی طی بازدید از سطوح پروازی فرودگاه پایتخت، اقدامات لازم برای بهره‌برداری از باند ۲۹ راست را یادآور شند.

 

اکبری در بازدید از باند فرودگاه مهرآباد گفت: این باند به عنوان باند پروازی تمام بتنی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و در زمان بهره‌برداری آزمایشی آن در ماه گذشته، رضایت صد در صدی خلبانان و بهره‌برداران از آن در نظرسنجی نمایان شد.

 

وی افزود: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پتانسیل فراوانی برای توسعه و ارتقاء خدمات داشته و دارد زیرا بیش از یک سوم از پروازهای کشور از این فرودگاه انجام می‌شود. بنابراین، همتی مضاعف در بهره‌برداری استاندارد و ایمن از سطوح پروازی را می‌طلبد.

 

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید علاوه بر روند اجرای پروژه باند بتنی، از اداره ایمنی زمینی و تجهیزات آن بازدید کرد. اکبری هدف از این بازدید را بررسی وضعیت سیستم‌های مختلف هوانوردی، رعایت استانداردها و فرآیند بهسازی باند ۲۹ بیان کرد.

 

حاجی‌بیگی مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی نیز در این بازدید ضمن بیان عملکرد تجهیزات جدید و معرفی قابلیت‌های بروزترین خودروهای آتش‌نشانی دنیا به معاون عملیات هوانوردی، گفت: همواره فرودگاه مهرآباد نیروهای زبده و از جان گذشته‌ای داشته اما تاکید ما بر تجهیز این اداره‌ است و در این راستا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.