| کد خبر: 217003 |

تداوم پرداخت کمک هزینه معیشتی به فعالان حوزه دریایی هرمزگان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در ادامه پیگیری های صورت گرفته از سوی همتی استاندار هرمزگان، دومین مرحله کمک هزینه معیشتی به ۳۱۰ نفر از ملوانان شناورهای تجاری سنتی اهدا شد.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در ادامه پیگیری های صورت گرفته از سوی همتی استاندار هرمزگان، دومین مرحله کمک هزینه معیشتی به ۳۱۰ نفر از ملوانان شناورهای تجاری سنتی اهدا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی رضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۲۱ مردادماه) در سرکشی از وضعیت شاغلین عرصه دریانوردی بندرعباس، با اشاره به تبعات شیوع ویروس کووید ۱۹ در جهان و پیامدهای منفی ناشی از این ویروس بر حمل و نقل دریایی، اظهار کرد: صنعت حمل و نقل دریایی استان هرمزگان نیز از تاثیرات این پدیده در امان نماند و اعمال محدودیت و در برخی مواقع ممنوعیت های ترددی  که براساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی ابلاغ می شد آسیب هایی را متوجه فعالین صنعت دریایی استان کرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: با تدابیر و پیگیری های استاندار هرمزگان برای کمک و جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر به قشرهای آسیب پذیر مرحله نخست کمک هزینه معیشت در اردیبهشت ماه سال جاری به ۴۴۴ نفر از شاغلین حوزه مسافری دریایی مرکز استان که فعالیت های معیشتی آنها متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده بود اهدا شد.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه براساس برنامه ریزی صورت گرفته در مرحله دوم، این کمک هزینه معیشتی به ملوانان شناورهای تجاری سنتی اختصاص می یابد، تصریح کرد: در این مرحله نیز به ۳۱۰ نفر ازملوانانی که در شناورهای تجاری سنتی فعالیت می نمایند مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: باتوجه به گستردگی و تنوع فعالیت دریایی اعم از تجاری، مسافری و گردشگری در بزرگترین استان ساحلی کشور ضرورت رفع موانع و مشکلات به وجود آمده پیش روی تلاشگران این حوزه ها همواره مورد تاکید استاندار هرمزگان و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

به گزارش ایسنا، ویروس نوپدید کرونا که از اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ به شکل جهان شمول، مرزها را در نوردید،  بخش های مختلف از جمله حمل و نقل و تجارت دریایی جهان را تحت تاثیر خود قرارداد، ناوگان تجاری، تفریحی و مسافری دریایی کشور و استان هرمزگان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اعمال مقررات کنترلی و مراقبتی که با ممنوعیت و محدودیت تردد دریایی همراه بود آسیب هایی را متوجه  فعالین این حوزه کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.