| کد خبر: 211427 |

مدیرعامل شرکت پیشتاز راه و شهر خبر داد:

راه‌اندازی قطار برنامه‌ای خرده بار برای حمل بارهای تجاری

مدیرعامل شرکت پیشتاز راه و شهر گفت: قطار برنامه‌ای خرده بار برای حمل بارهای تجاری با زمان مناسب و نرخ رقابتی نسبت به حمل و نقل جاده‌ای با مجوز راه آهن راه اندازی می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پیشتاز راه و شهر  گفت:  قطار برنامه‌ای خرده بار برای حمل بارهای تجاری با زمان مناسب و نرخ رقابتی نسبت به حمل و نقل جاده‌ای با مجوز راه آهن راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، ​احمد استادحسین، مدیرعامل شرکت پیشتاز راه و شهر، درباره اهداف تاسیس این شرکت گفت: در راستای افزایش سهم حداکثری از بازار وسیع خرده‌بار کشور و با توجه به زیرساخت های موجود ریلی، شرکت پیشتاز راه و شهر به عنوان شرکت تخصصی حمل ریلی خرده بار کار خود را آغاز کرده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه از برنامه های اصلی این شرکت ساماندهی انبارهای توشه در سراسر کشور است بیان کرد:  همچنین با توسعه و تجهیز ناوگان تخصصی حمل خرده بار علاوه بر حمل خرده بار از طریق قطارهای مسافری سعی داریم تا بیشترین سهم این بازار را کسب کنیم.

او اضافه کرد: امیدوار هستیم با مجوز های صادر شده از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اولین رام قطار برنامه ای خرده بار تا پایان اردیبهشت راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت پیشتاز راه و شهر افزود: از دیگر برنامه های اصلی که برای آن برنامه ریزی صورت گرفته است، راه‌اندازی قطار برنامه‌ای خرده بار جهت حمل بارهای تجاری با ترانزیت زمان مناسب و نرخ رقابتی نسبت به حمل و نقل جاده ای است که امیدوار هستیم به آن دست پیدا کنیم.

استادحسین در ادامه با بیان اینکه توسعه و گسترش دامنه اقدامات و فعالیت های سابق این شرکت در دستور کار قرار دارد، گفت: در این راستا نیز این مجموعه در حوزه انجام معاملات اقتصادی، تجاری و بازرگانی، مشارکت در بخش‌های فنی، مهندسی و بازرگانی، ترخیص کالاهای تجاری و بازرگانی و واردات، صادرات، خرید، فروش و پخش کالاهای مجاز تجاری و صنعتی فعالیت های مستمری خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.