| کد خبر: 168598 |

◄ قطار برنامه‌ای منطقه ویژه کاوه در راه است

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه وضعیت این ایستگاه را تشریح کرد و از ایجاد قطار برنامه‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه وضعیت این ایستگاه را تشریح کرد و از ایجاد قطار برنامه‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مجید صادقی‌زاده گفت: در تلاش برای برقراری قطار برنامه ای برای شهر صنعتی کاوه به کمک راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم.

او در ادامه گفت: تجهیز ایستگاه راه‌آهن شهر صنعتی به باسکول ریلی با هزینه بالغ‌بر 350 میلیون تومان انجام شد که ضمن تسریع توزین در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: درگذشته برای انتقال یک محموله باری از بندرعباس به منطقه ویژه اقتصادی کاوه بالغ‌بر سه هفته زمان صرف می‌شد اما در حال حاضر این مدت به 64 ساعت کاهش‌یافته است.

صادقی‌زاده گفت: ارتقای شاخص  صنعت ریلی در قطب صنعتی کشور بستری برای ترغیب صاحبان کالا برای انتقال بار فراهم کرده است.

او ادامه داد: در سال گذشته 217  هزار و 264 تن بار از ایستگاه راه‌آهن شهر صنعتی کاوه تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به سال 95 بیش از 11 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه صنعت ریلی شهر صنعتی کاوه به وقوع پیوسته است، گفت: انبار کالا با برخورداری از امکانات مانیتورینگ ایجادشده است و تا حد زیادی کمبودهای ایستگاه راه‌آهن قبلی برطرف شده است.

صادقی  زاده درباره نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته گفت: برقراری ارتباط نزدیک و تبادل تجربیات با فعالان حوزه صنعت ریلی از اهداف حضور در این نمایشگاه بوده است.

او گفت: قطعاً حضور در این نمایشگاه موجب بهره‌مندی و استفاده بیشتر از فرصت‌های احتمالی است که امکان به وجود آمدن آن وجود داشته و مجموعه صنعتی می‌تواند پذیرای این فرصت‌ها و درخواست‌ها باشد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.