| کد خبر: 270375 |

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای خرید آسانسور مسکن مهر

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تخصیص یکهزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای خرید آسانسور به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تخصیص یکهزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای خرید آسانسور به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام مسکن مهر کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این میزان اعتبار صرف تهیه و تضمین 2313 دستگاه آسانسور با تجهیزات خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: 50 درصد این مبلغ معادل 5 هزار میلیارد ریال به‌حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده و بنیاد مذکور متعهد به هزینه کرد جهت خرید تجهیزات یاد شده تا پایان اسفند ماه 1402 شده‌ است.

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن گفت: باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه  امسال شده‌ است.

مهدیار اسماعیلی خاطر نشان کرد: با اجرای این تفاهم نامه علاوه بر تکمیل بخشی از پروژه‌های ناتمام مسکن مهر از تولید کنندگان داخلی نیز حمایت خواهد شد.

به گفته وی، با راه اندازی این 2 هزار و 313 آسانسور حدود 80 هزار واحد مسکن مهر تکمیل می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.