| کد خبر: 234684 |

دریافت وام ودیعه مسکن مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن نیست

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: افراد و سرپرست خانواده‌ها که مستأجر هستند و از تسهیلات وام ودیعه مسکن استفاده کرده اند، می‌توانند از تسهیلات خرید مسکن نیز استفاده کنند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: افراد و سرپرست خانواده‌ها که مستأجر هستند و از تسهیلات وام ودیعه مسکن استفاده کرده اند، می‌توانند از تسهیلات خرید مسکن نیز استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صداوسیما، محمدرضا رضایی کوچی بر اجرای قانون جهش رونق تولید مسکن تاکید کرد و افزود: افراد و سرپرست خانواده‌ها که مستأجر هستند و به دلیل شرایط کرونایی از تسهیلات دولت (وام ودیعه مسکن) استفاده کرده اند، فرم «ج» آن‌ها قرمز نخواهد شد و می‌توانند از تسهیلات خرید مسکن که همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن است، استفاده کنند.

رضایی کوچی با بیان اینکه فرم (ج) به معنی استفاده افراد از مزایا و تسهیلات دولتی است گفت: در طرح جهش رونق تولید نکات خوبی در راستای ساخت و ساز مسکن فراهم شده است.

وی افزود: در سامانه قبلی که افراد ثبت نام کرده اند و موفق به دریافت مسکن نشده اند، بر اساس قانون جدید جهش رونق تولید ثبت نام‌های قبلی باطل است.

رضایی کوچی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه مهمان کمیسیون عمران مجلس است، این کمیسیون کاملاً بر اجرای طرح نظارت می‌کند و راه و شهرسازی به عنوان مجری و نماینده دولت موظف است برنامه‌های این طرح را هر چه سریع‌تر به کمیسیون عمران ارائه کند.

وی با مهیا خواندن زمینه اجرایی شدن این طرح افزود: با وجود مصالح ساختمانی مورد نیاز و نیروی کار موجود در کشور، ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال شدنی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.