| کد خبر: 218008 |

شروع پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: وزارت راه و شهرسازی فهرست اولیه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را به بانک مرکزی ارسال کرده و متقابلا بانک مرکزی نیز دستورالعمل پرداخت تسهیلات عقد مرابحه را به سایر بانک‌ها ابلاغ کرده است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: وزارت راه و شهرسازی فهرست اولیه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را به بانک مرکزی ارسال کرده و متقابلا بانک مرکزی نیز دستورالعمل پرداخت تسهیلات عقد مرابحه را به سایر بانک‌ها ابلاغ کرده است.

به گزارش تین نیوز، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در ارتباط با وضعیت کنونی پرداخت وام ودیعه مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی فهرست اولیه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را به بانک مرکزی ارسال کرده و متقابلا بانک مرکزی نیز دستورالعمل پرداخت تسهیلات عقد مرابحه را به سایر بانک‌ها ابلاغ کرده است.

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بانک‌ها تاکنون نسبت به ارائه تسهیلات اقدام نکرده‌اند، گفت: مطابق اخبار رسیده بعضی از بانک‌ها پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را شروع کرده‌اند و سایر بانک‌هایی که تاکنون پرداختی نداشته‌اند، مطابق دستورالعمل بانک مرکزی می‌بایست نسبت به این کار اقدام کنند.

*واجد شرایطین دریافت تسهیلات ودیعه نسبت به کمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند

وی در تشریح فرآیند طی شده توسط متقاضیان تایید شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: با توجه به نیاز به دریافت مدارک متقاضیان واجد شرایط، مستاجرانی که پیامک تایید را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور در جهت تکمیل مدارک در مهلت مقرر اقدام کنند.

محمودزاده، ضمن اشاره به اینکه مراجعه نکردن متقاضیان واجد شرایط به سایت برای تکمیل مدارک، به معنی انصراف از دریافت تسهیلات است، تصریح کرد: بر این اساس فهرست مستاجران واجد شرایط با توجه به تکمیل اطلاعات به بانک مرکزی ارائه خواهد شد.

*پرونده تسهیلات ودیعه تا پایان شهریور ماه بسته خواهد شد

این مقام مسئول در پایان، در بیان زمان‌بندی ارسال فهرست‌ اسامی مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، گفت: پرونده این تسهیلات تا پایان شهریورماه بسته خواهد شد و پرداخت تسهیلات به مستاجران صورت می‌پذیرد.

لازم به تاکید است، مطابق اخبار رسیده به خبرگزاری فارس، تعدادی از بانک‌ها نظیر بانک شهر، تا صبح روز جاری مورخ 4 شهریورماه، نسبت به ارائه تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واجد شرایط اقدام نکرده‌ و از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.