| کد خبر: 188584 |

◄ مهاجرت مردم از مناطق سیل‌زده به سمت شهرها

متاسفانه هیچ گام موثری برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده انجام نشده و مردم این مناطق کماکان با مشکلات در این زمینه مواجه هستند.

تین نیوز

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم توجه به بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده در شمال و جنوب کشور، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمود بهمنی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: متاسفانه هیچ گام موثری  برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده انجام نشده و مردم این مناطق کماکان با مشکلات در این زمینه مواجه هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با تاکید بر ضرورت رسیدگی به امر مهم بازسازی منازل مسکونی تخریب شده از سیل در شهرهای شمالی و جنوبی کشور، تصریح کرد: زمین‌های کشاورزی مناطق سیل زده که در معرض سیل قرار داشتند، تخریب شده و خسارات وارده به مردم باعث مهاجرت آنها شده است.

موضوع مهاجرت به شهرها یکی از مسائلی بود که بهمنی به آن پرداخت و گفت: نبود سرپناه و شغل، قطعاً ساکنان مناطق آسیب دیده از سیل را ناگزیر از مهاجرت به شهرهای بزرگ خواهد کرد.

عضو مجلس شورای اسلامی با یادآوری گسترش حاشیه‌نشینی با افزایش مهاجرت در اطراف کلان‌شهرها، گفت: دولتمردان پیش از تحمیل هزینه دیگر بر اقتصاد کشور باید راهی به منظور ساماندهی هرچه سریع‌تر وضعیت نابسامان شهرهای اسیب دیده از سیل پیدا کنند.

بهمنی به این نکته نیز پرداخت که، گام اساسی برای جلوگیری از مهاجرت از مناطق سیل‌زده، بازسازی منازلی است که مامن  و محل آسایش مردم است.

وی از وضعیت بازسازی و بهسازی جاده‌های تخریب شده در محورهای مواصلاتی بین شهرها در مناطق آسیب دیده از سیل اظهار بی‌اطلاعی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.