| کد خبر: 176020 |

◄ بهبود شرایط هشتگرد با افتتاح مترو و پروژه‌های آزادراهی

اتصال مترو به هشتگرد تا پایان سال موجب ایجاد ارزش‌افزوده در هشتگرد و سهولت حمل‌ونقل مردم این منطقه خواهد شد. سیدمهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اعلام این مطلب گفت: درحال‌حاضر پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی‌ها به صددرصد رسیده در بخش روسازی ۸۰ درصد است و ریل‌گذاری‌ها در مسیر درحال انجام مراحل پایانی است. پیشرفت فیزیکی ایستگاه مترو ۹۸ درصد و پیشرفت فیزیکی برق بالاسری ۳۲ درصد است.

تین نیوز

اتصال مترو به هشتگرد تا پایان سال موجب ایجاد ارزش‌افزوده در هشتگرد و سهولت حمل‌ونقل مردم این منطقه خواهد شد.

سیدمهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اعلام این مطلب گفت: درحال‌حاضر پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی‌ها به صددرصد رسیده در بخش روسازی ۸۰ درصد است و ریل‌گذاری‌ها در مسیر درحال انجام مراحل پایانی است.  پیشرفت فیزیکی ایستگاه مترو ۹۸ درصد و پیشرفت فیزیکی برق بالاسری ۳۲ درصد است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، هدایت درباره زمان افتتاح مترو هشتگرد ادامه داد: طبق وعده قرارگاه خاتم‌الانبیا، متروی هشتگرد بهمن‌ماه به افتتاح می‌رسد. منابع مالی نیز برای سرعت دادن به این پروژه تزریق‌شده است. تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران و قرارگاه خاتم‌الانبیا بهره‌برداری از مترو تا پایان سال است.

او همچنین با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی مرتبط با شهرجدید هشتگرد گفت: پروژه بزرگراه همت به‌زودی تکمیل می‌شود و از سوی دیگر هم با افتتاح آزادراه تهران-شمال و کنارگذر جنوبی تهران، دسترسی‌ها به شهر هشتگرد افزایش می‌یابد.

هدایت با تأکید براین مطلب که دلیل عدم استقبال مردم از سکونت در هشتگرد در دوره‌ای موضوع مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک منطقه بوده است، گفت: افتتاح این تعداد پروژه  باعث کاهش ترافیک و سهولت تردد به هشتگرد خواهد شد. این دسترسی‌های آزادراهی و مترو باعث جذابیت سکونت در هشتگرد شده و شاهد افزایش تقاضای مردم برای خرید مسکن در هشتگرد برای سکونت هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.