| کد خبر: 259893 |

معضل کمبود بلیت قطار و هواپیما در استان‌ های غربی و جنوبی

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند ۶ ماه است مکرر برای اختصاص بلیت هواپیما و قطار (برای استانهای غربی و جنوبی تذکر می دهیم اما با توجه به قرار گرفتن در فصل گرم سال باید در راستای تامین بلیت به منظور تسهیل سفرها اقدام لازم صورت گیرد.

تین نیوز

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند ۶ ماه است مکرر برای اختصاص بلیت هواپیما و قطار(برای استانهای غربی و جنوبی تذکر می دهیم اما با توجه به قرار گرفتن در فصل گرم سال باید در راستای تامین بلیت به منظور تسهیل سفرها اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: انتظار است دولت بیمه تکمیلی انواع خبرنگاران را به نتیجه برساند. همچنین با توجه به پیش بینی که در قانون تولید جهش مسکن شده است باید در حوزه مسکن این قشر شریف جامعه نیز مورد توجه قرار گیرند. 

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در حوزه پرداخت قیمت خرید تضمینی گندم تذکراتی به دولت داده ایم که منابع پیش بینی شده کفاف دسترنج کشاورزان شریف را نمی دهد؛ چرا که چند ماه است با وجود آنکه گندم خود را تحویل داده‌اند، اما هنوز ۱۵ هزار تومان آنها پرداخت نشده است. هر چند ما معتقدیم این مبلغ باید ۱۷ هزار تومان باشد ضمن آنکه اگر کشاورز به بانک یا بیمه بدهکار باشد سریعا آنها را جریمه می‌کنیم اما دولت مدت هاست بدهی خود را به این افراد پرداخت نکرده است. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بود بیمه کارگران ساختمانی که چندین ماه است بلاتکلیف است تعیین تکلیف شود؛ لذا باید در جهت حمایت کارگران و حل مشکل ساخت و ساز هر چه سریعتر این مسئله را تعیین تکلیف کرد. طرح یک فوریتی اصلاح نوع برگزاری کنکور نیز طرح مهمی است؛ بنابراین باید هر چه سریعتر استرس را از دانش آموزان و والدین دور کنیم. 

وی در ادامه تاکید کرد: کمبود بلیت قطار و هواپیما در استان های غربی و جنوبی مانند خوزستان دردسرساز شده است. با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین باید این مشکل را هر چه سریعتر حل کرد. هر چند مردم خودشان موکب ها را راه اندازی کرده اند، اما برای اصلاح زیرساخت‌های جاده ای دولت باید اقدامات عملی انجام دهد. هر چند ۶ ماه است مکرر برای اختصاص بلیت هواپیما و قطار تذکر می‌دهیم و با توجه به قرار گرفتن در فصل گرم سال باید در راستای تامین بلیت به منظور تسهیل سفرها اقدام شود. 

وی افزود: همچنین قرار بود در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان لایحه ای تقدیم مجلس شود؛ ضمن آنکه ساماندهی پرسنل شرکتی ادارات ضروری است و باید تاکید کرد نیروی انتظامی طی ۴ ماه گذشته ۴۰ شهید برای امنیت کشور تقدیم کرده است. با این وجود اخیرا دو اتفاق تلخ رخ داد. یکی در میدان میوه و تره بار اهواز و دیگری اتفاقی بود که برای خانم آمر معروف در شیراز افتاد. هر چند این زن نجیب و عفیف و مظلوم مقتدرانه ایستاد، اما آنهایی که برای ماست پاشی گوش فلک را کر کردند امروز برای اتفاقی که برای این خانم افتاد هیچ اقدامی نمی کنند. انتظار است برخورد لازم صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.