| کد خبر: 245788 |

◄ پیگیری عملیات حفاری فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران

عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان‌بندی دارد.

تین نیوز

عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان‌بندی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس علی عدلی مجری خط 4 مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو به طول حدودی 11 کیلومتر از ایستگاه شهید کلاهدوز آغاز و تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه دارد. توسعه شرقی این خط مناطق 4، 8 و 13 را تحت پوشش قرار خواهد داد که فاز نخست آن از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید باقری به طول بیش از 4 کیلومتر هم اکنون در حال اجرا است.

مجری خط 4 مترو تهران در ادامه گفت: فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو پایتخت شامل 4 ایستگاه بوده و هم اکنون تونل‌های دسترسی به تونل اصلی طرح در حال حفاری است.

گفتنی است بر اساس برآوردهای انجام شده در افق سال 1420، از مجموع کل مسافران خط 4 در این سال که رقمی در حدود 2 میلیون نفر تخمین زده می‌شود، 25 درصد ایشان را مراجعان به ایستگاه‌های توسعه شرقی خط 4 تشکیل می‌دهندکه این امر خود گویای اهمیت ساخت و توسعه بخش شرقی این خط می‌باشد.

توسعه شرقی خط 4 در نهایت محلات تهران نو، تهرانپارس (شرقی و غربی)، دردشت، حکیمیه، میدان شقایق، میدان شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دانشگاه شهید عباسپور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.