| کد خبر: 245615 |

◄ افزایش ۲ ساعته فعالیت متروی تهران تا شام غریبان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش دو ساعته زمان بهره‌برداری از خطوط درون‌شهری به‌دلیل استقبال شهروندان از خدمات‌رسانی مترو در دهه اول محرم خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش دو ساعته زمان بهره برداری از خطوط درون شهری به دلیل استقبال شهروندان از خدمات رسانی مترو در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل اظهار کرد: گستردگی شبکه متروی تهران به گونه ای است که بسیاری از هیئت های مذهبی در نزدیکی ایستگاه های آن قرار گرفته است و در شب های محرم، افتخار پذیرایی از عزاداران حسینی را دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از متروی تهران به منظور حضور در مجالس عزاداری، گفت: به همین منظور زمان بهره برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان دو ساعت افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه پیش از این بهره برداری از خطوط متروی تهران به صورت عادی تا ساعت ۲۲ بوده است، اضافه کرد: از امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ در تمام ایستگاه های خطوط درون شهری زمان خدمت رسانی تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی تصریح کرد: افزایش زمان خدمت رسانی مترو تهران مربوط به خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت است و انشعاب فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه های خط پنج، طبق برنامه عادی فعالیت می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.