| کد خبر: 229799 |

تخفیف ۳ تا ۵ درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

حجم ویدیو: 2.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو
تین نیوز

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرنوش نوبخت در این باره گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه برای مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند، از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می‌کنند و مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آنها ارائه می گردد و به عنوان مسافران  طلایی شناخته می شوند.

نوبخت تصریح کرد: به منظور تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر  ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اظهار کرد: ۱۰ درصد تخفیف افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند. همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ۱۰ درصد تخفیف و به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند می توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های اعمال شده بهره مند شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت در پایان گفت: تخفیفات مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می شود و مسافران شهر زیرزمینی می توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.