| کد خبر: 189097 |

◄ سرویس‌دهی رایگان متروی تهران و حومه در روز جهانی قدس

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز جهانی قدس سرویس دهی رایگان دارد.

تین نیوز

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز جهانی قدس سرویس دهی رایگان دارد «مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو» با اعلام این خبر افزود: برای سهولت در تردد شهروندان و راهپیمایان این روز بزرگ، از ابتدای صبح روز جمعه 10 خرداد ماه 98 تا پایان مراسم در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنچ، شش و هفت متروی تهران و حومه به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی درفلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است تصریح کرد: بیشترین افزایش سرویس‌دهی در خط ۴ متروی تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، برای سهولت در تردد راهپیمایان انجام خواهد شد.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در این خط از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم از ۸ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه های خط ۴ متروی تهران به ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاترشهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله، استاد معین آماده ارائه خدمات رسانی مناسب به شهروندان محترم خواهند بود.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران محترم قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.