| کد خبر: 179193 |

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه خبر داد؛

◄ کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان و مسافران مترو ارائه می‌شود

سال‌های گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی ارائه می‌شد اما به دلیل سو استفادهایی که از این کارت‌ها می‌شد کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم.

تین نیوز

نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص برای استفاده از مترو در نظر گرفته‌ایم و تمامی شهروندان می‌توانند این کارت‌ها را خریداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به این‌که در صورت تمایل شهروندان و مسافران مترو کارت‌های مدت‌دار و مبلغ دار ارائه می‌شود و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.

نوبخت افزود: سال‌های گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی اراhttp://eticket.tehran.ir//ئه می‌شد اما به دلیل سو استفادهایی که از این کارت‌ها می‌شد کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت http://eticket.tehran.ir// این کارت را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: کارت‌های مدت‌دار در سه بازده زمانی سه ماه، شش ماه و یک‌ساله عرضه می‌شوند و شهروندان و مسافران می‌توانند بنابر نیاز خود آن‌ها را خریداری نمایند. گفتنی است کارت‌های مدت‌دار سه‌ماهه ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۶ ماهه ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان و یک‌ساله به مبلغ ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و به این رقم‌ها ۲۵ درصد تخفیف داده می‌شود که به اعتبار اصلی کارت اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.