| کد خبر: 200454 |

2 رام قطار به مترو تهران اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران از اضافه شدن دو رام قطار یا 14 واگن جدید به خطوط مترو تهران طی هفته آینده خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران از اضافه شدن دو رام قطار یا 14 واگن جدید به خطوط مترو تهران طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره تاثیر نرخ بنزین بر روی تعداد مسافران مترو اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پایش تغییر الگوی سفر هستیم و این پایش حدود دو هفته به طول می‌انجامد و نتایج آن در تصمیمات ما تاثیرگذار است.

وی افزود: قطعا به صورتی اقدام می‌کنیم تا مسافران بهترین بهره را از مسافران ببرند.در برخی از خطوط افزایش تعداد مسافران غیرقابل انکار است و در برخی از ساعات مترو بسیار شلوغ می‌شود که خط سه از مسیرهای خیلی شلوغ است ولی خط 5 افزایش مسافر به صورت چشمگیر نبوده است. 

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: بررسی آمار مسافران در ساعات مختلف از جمله مسائلی است که در پایش تغییر الگوی سفر مدنظر قرار دارد و هر کدام از خطوط به صورت جداگانه بررسی می شود. 

به گفته وی پس از اتمام این پایش تمهیداتی جهت رفاه حال مسافران اتخاذ خواهد شد که کاهش سرفاصله حرکت قطارها و افزایش تعداد قطارها از جمله برنامه‌های پیش رو خواهد بود. 

وی از افزوده شدن دو رام قطار یا 14 واگن جدید به خطوط مترو تهران طی هفته آینده خبر داد و گفت: پس از پایش این قطارها در خطوطی استفاده می‌شوند که بشترین مسافر را دارند.

نوبخت با اشاره به اینکه در حال حاضر حداقل سرفاصله حرکت قطارها در مترو تهران 3.5 دقیقه است گفت: این زمان عدد خوبی است ولی ممکن است به دو دقیقه نیز کاهش یابد. همچنین اینکه در ساعات اوج ترافیک مترو شلوغ باشد چندان غیرطبیعی نیست و در کشوری مانند ژاپن و بقیه شهرهای دنیا نیز اینچنین است. 

وی تاکید کرد: ما خودمان را موظف کرده‌ایم که سرویس‌دهی مناسب به شهروندان ارائه دهیم به صورتی که خدمات در شان مردم باشد که در مهر امسال نیز تمهیدات مشابهی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پاسخ به این سوال که آیا افزایش ساعات کار مترو را پیش رو خواهیم داشت یا خیر، گفت: از ساعت 22:30 به بعد مسافر زیادی نداریم ولی با این حال کوچکترین تغییرات را پس از تغییر نرخ بنزین در مترو کارشناسی می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.