| کد خبر: 188787 |

◄ شرکت بهره‌برداری متروی تهران در شب‌های قدر سرویس ویژه ارائه می‌دهد

متروی تهران در لیالی قدر در خط 5 (تهران- گلشهر)و بالعکس و ایستگاه های پایانه های یک، دو و چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خدمات رسانی شبانه ندارد.

تین نیوز

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در شب های قدر سرویس ویژه ارائه می دهد"مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه"با اعلام این خبر گفت: متروی تهران درتمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند امسال هم در لیالی پربرکت قدر جهت تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود. 

وی تصریح کرد: دراولین شب قدردر شامگاه جمعه(3 خردادماه ۹8) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (شنبه ۴ خردادماه ۹8)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

 نوبخت در ادامه به نقل از روابط عمومی بهره‌برداری مترو تهران، با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان (یکشنبه 5 خرداد) و(سه شنبه 7 خردادماه)98 همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه ،چهار،شش و هفت متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط 5 (تهران- گلشهر)و بالعکس و ایستگاه های پایانه های یک، دو و چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.