| کد خبر: 155511 |

در شب و روز رحلت پیامبراکرم(ص) صورت گرفت؛

جابه‌جایی 250 هزار مسافر با خطوط قطارشهری مشهد

پیش‌بینی ما این است که فردا هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) رکورد جابه‌جایی در خطوط قطار شهری مشهد شکسته شود و بیش از 200 هزار نفر از این خطوط استفاده کنند.

تین نیوز

پیش‌بینی ما این است که فردا هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) رکورد جابه‌جایی در خطوط قطار شهری مشهد شکسته شود و بیش از 200 هزار نفر از این خطوط استفاده کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی قطار شهری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در شب و روز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن (ع)، 250 هزار مسافر از طریق خط یک و 2 قطار شهری مشهد جابه‌جا شدند.

قاسم طاهری اظهار کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هم‌زمان با شب و روز شهادت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع)، 250 هزار نفر از خط یک و 2 قطار شهری مشهد تردد داشتند.

وی افزود: امروز و فردا در خطوط یک و 2 قطار شهری مشهد سرویس‌دهی ویژه داریم به‌گونه‌ای که شنبه 27 آبان از ساعت 6 تا 23 و یکشنبه 28 آبان از ساعت 6 تا 22 به سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

طاهری بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که فردا هم‌زمان با روز شهادت امام رضا(ع) رکورد جابه‌جایی در خطوط قطار شهری مشهد شکسته شود و بیش از 200 هزار نفر از این خطوط استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به خط 2 قطار شهری گفت: با توجه به این در روز شهادت امام رضا (ع) خیابان طبرسی مملو از زائران است درخواست ما از شهروندان این است که با استفاده از خط 2 قطار شهری از انتهای طبرسی به میدان شهدا منتقل شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم مطهر مشرف شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.