| کد خبر: 155057 |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مقدس خبر داد:

سرویس‌دهی ویژه خطوط قطار شهری در ایام عزاداری پایان ماه صفر

سر فاصله زمانی رسیدن قطارها در خط یک قطار شهری بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود و در خط 2 قطار شهری نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

سر فاصله زمانی رسیدن قطارها در خط یک قطار شهری بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود و در خط 2 قطار شهری نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد،  مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد مقدس گفت: در 4 روز پایانی ماه صفر سرویس دهی در خطوط یک و دو قطار شهری مشهد به صورت ویژه انجام می شود.

قاسم طاهری در نشست خبری تشریح فعالیت سازمان های حوزه حمل و نقل، راهور، پلیس راه استان و نیروی انتظامی در دهه آخر صفر اظهار کرد: در 4 روز پایانی ماه صفر، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای سرویس دهی زائران در خطوط یک و 2 قطار شهری مشهد تدارک ویژه ای برنامه ریزی شده است.

وی افزود: بر این اساس خط 2 قطار شهری مشهد که به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 6 تا 13 سرویس دهی می کند، از پنج شنبه 25 آبان تا یک شنبه 28 آبان همانند خط یک قطار شهری مشهد به سرویس دهی خود ادامه می دهد.

طاهری بیان کرد: بر این اساس در هر دو خط یک و 2 قطار شهری مشهد در روز پنج شنبه 25 آبان از ساعت 6 تا 23، جمعه 26 آبان از ساعت 6 تا 22:30، شنبه 27 آبان از ساعت 6 تا 23 و در نهایت یکشنبه 28 آبان از ساعت 6 تا 22 به سرویس دهی و خدمات رسانی خود ادامه می دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: سر فاصله زمانی رسیدن قطارها در خط یک قطار شهری بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود و در خط 2 قطار شهری نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.

طاهری با بیان اینکه از ورود هرگونه ادوات حجیم عزاداری به قطار جلوگیری می شود، گفت: درخواست ما از شهروندان این است به دلیل ازدحام جمعیت و حضور گسترده زائران همراهی کامل را با زائران داشته باشند همچنین از ورود هرگونه ادوات حجیم عزاداری به قطار شهری جلوگیری می شود.

شایان ذکر است؛ زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می توانند در خط 2 قطار شهری مشهد از انتهای طبرسی در ساعت مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن به ایستگاه میدان شهدا منتقل و به حرم مطهر مشرف شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.