| کد خبر: 262526 |

منوریل قم با کمک دولت به بهره برداری می رسد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام، گفت: منوریل قم با کمک دولت راه اندازی خواهد شد.

تین نیوز

سپهر خلجی پنج شنبه سیزدهم مهرماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: از نکات ممتاز دولت سیزدهم تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام است که برخی از آن ها تاکنون راه اندازی شده است.

 

وی منوریل قم را یکی از این پروژه های نیمه تمام دانست و افزود: این پروژه با کمک دولت به سرانجام خوبی خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به افتتاح آزادراه اصفهان شیراز در هفته آینده پس از سال ها افزود: احیای دریاچه ارومیه ، فاز ۱۱ پارس جنوبی، سد چشمیر و مسکن مهر از دیگر پروژه های نیمه تمامی بودند که پس از مدت ها با اهتمام دولت سیزدهم تعیین تکلیف شدند و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر پروژه بزرگ عمرانی باید یک پیوست رسانه ای داشته باشد خاطرنشان کرد: از ظرفیت تمام رسانه ها باید برای امیدآفرینی استفاده کرد.

خلجی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند گفت: هر جا این ارتباط دچار گسستگی شود، دشمن وارد میدان خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به تثبیت قیمت ها و بهبود شرایط تورم در کشور افزود: تورم پاییز امسال نسبت به پاییز سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی روبه رو بوده است.

وی با اشاره به موفقیت های بین المللی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: از وظایف روابط عمومی ها مقابله با انتشار اخبار منفی و دروغ و ایجاد ناامیدی در مردم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.