| کد خبر: 261851 |

طرح بهسازی راهدارخانه های کریدور جاده ای منتهی به تهران در آزادراه قم- تهران

رئیس اداره فنی ونظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با اعلام اجرایی شدن طرح بهسازی راهدارخانه های کریدور منتهی به تهران گفت: با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال طرح تعمیر وبهسازی راهدارخانه های مرکزی سلفچگان و شهید سعادتمند آزادراه قم- تهران عملیاتی شد.

تین نیوز

رئیس اداره فنی ونظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با اعلام اجرایی شدن طرح بهسازی راهدارخانه های کریدور منتهی به تهران گفت: با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال طرح تعمیر وبهسازی راهدارخانه های مرکزی سلفچگان و شهید سعادتمند آزادراه قم- تهران عملیاتی شد.

حسین برقراری طی سخنانی از عملیاتی شدن طرح بهسازی راهدارخانه های کریدور جاده ای منتهی به تهران خبرداد و گفت: به منظور صیانت و ارتقاء زیرساخت های ابنیه فنی و دیگر اماکن جاده ای دراختیار، طرح بهسازی راهدارخانه های واقع در مسیر منتهی به تهران از شهریور ماه امسال اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، برقراری ادامه داد: با توجه به ترافیک چشمگیر و موقعیت جغرافیایی کریدور بزرگ جاده ای منتهی به استان تهران که ضرورت نگهداری و ارتقاء ایمنی آن را دوچندان می کند، طرح بهسازی، تعمیر و بروزرسانی ابنیه واقع درمسیر این کریدور، همواره در اولویت اقدامات اداره کل متبوع قراردارد.

وی در ادامه به پروژه بهسازی راهدارخانه های واقع در کریدور منتهی به تهران اشاره و تصریح کرد: در این طرح راهدارخانه های مرکزی سلفچگان( واقع درباند برگشت بزرگراه قم- اراک) و شهید سعادتمند( واقع در لاین غربی آزادراه قم- تهران)، با اجرای تعمیرات اساسی، توسعه و بهسازی می شوند.

رئیس اداره فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم درخصوص مشخصات فنی- اجرایی این طرح، اظهار کرد: اهم اقدامات در دست اجرا جهت بهسازی راهدارخانه مرکزی سلفچگان، شامل تکمیل ساختمان اداری و احداث سایبان ماشین آلات( با مساحتی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع) می شود.

برقراری افزود: همچنین جهت توسعه و ارتقاء زیر ساخت راهدارخانه مرکزی سلفچگان، طرح محوطه سازی و اجرای تاسیسات زیربنایی آن درحال بررسی است و امیدواریم به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی دربخش دیگری از اظهارات خود به مشخصات فنی طرح بهسازی راهدارخانه شهید سعادتمند، واقع در لاین غربی آزادراه قم- تهران، پرداخت و عنوان کرد: از مهمترین اقدامات فنی که جهت بهسازی این راهدارخانه مهم استان قم درحال اجراست، می توان به احداث سایبان ماشین آلات بامساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع، تعمیرات اساسی ساختمان داخلی، اصلاح و تقویت دیوار پیرامونی و غیره اشاره کرد.

برقراری درخصوص میزان اعتبار تخصیصی این پروژه گفت: افزون بر ۵۰ میلیارد ریال جهت اجرای این طرح تخصیص داده شده که کلا از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

وی در پایان به بازه زمانی پروژه بهسازی راهدارخانه های واقع در کریدور جاده ای منتهی به استان تهران اشاره و اعلام کرد: همانطور که بیان شد این طرح از اول شهریورماه امسال عملیاتی شده و امیدواریم تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.