| کد خبر: 1968 |

افزایش ۲۰درصدی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری قم

رئیس کمیسیون امور زائران شورای اسلامی شهر قم گفت: با تصویب لایحه افزایش ۲۰ درصدی کرایه مینی‌بوس و اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، کرایه ناوگان حمل و نقل برون شهری به مقصد شهرهای نیزار، جعفریه و کهک نیز ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

عباس ذاکریان در پنجاه و ششمین و آخرین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در سال 92 با اشاره به لایحه شهرداری درباره اخذ مجوز برای افزایش کرایه وسایل نقلیه عمومی درون شهری، اظهار کرد: بعد از بررسی این لایحه در کمیسیون خدمات شهری افزایش 20 درصدی کرایه تصویب شد که هزینه جابه جایی مسافران بیش از 20 درصد است و مابقی آن به عنوان یارانه بلیط اضافه می‌شود.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به یارانه پرداختی سال 93 برای جابه جایی هر مسافر، افزود: در سال 93 بابت جابه جایی هر مسافر سه میلیارد و 700 میلیون تومان که دو میلیارد و 700 میلیون تومان آن یارانه دولتی است و یک میلیارد تومان هم توسط شهرداری تامین می‌شود.
 
وی با بیان روش‌های پرداخت کرایه، تصریح کرد: مسافران به دو روش نقدی و کارتی می‌توانند نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند، اما برای فرهنگ سازی در زمینه استفاده از کارت، یارانه بلیط، تنها به استفاده کنندگان از بلیط تعلق می‌گیرد.
 
ذاکریان با تاکید به افزایش 20 درصدی کرایه مینی بوس‌ها، خاطرنشان کرد: با تصویب لایحه افزایش 20 درصدی کرایه مینی‌بوس و اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، کرایه ناوگان حمل و نقل برون شهری به مقصد شهرهای نیزار، جعفریه و کهک نیز 20 درصد افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.