| کد خبر: 183258 |

◄ آغاز طرح پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی دراستان قم

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از آغاز طرح پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی دراستان قم خبرداد.

تین نیوز

بنابر سنوات گذشته طرح  پیش‌فروش بلیط سفرهای نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای ،  از روز یکشنبه 12 اسفندماه در استان قم آغاز می‌شود . 

​به گزارش تین‌ نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، حمید سالاری معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه خبر فوق اضافه کرد: طرح پیش‌‌فروش بلیط سفرهای نوروزی ناوگان جاده‌ای به دو صورت حضوری و اینترنتی اجرا می‌شود.

 وی ادامه داد : پیش‌فروش حضوری از طریق دفاتر تعاونی‌های مستقر در پایانه مسافربری قم و 60 دفتر فروش در سطح شهر و به صورت اینترنتی، از طریق مراجعه به سایت‌هایی همچون www.safar724.ir امکان‌پذیر است .

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بابیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه در ایام پیش‌فروش نسبت به شناسایی مسیرهای پرتردد اقدام لازم صورت گرفته است گفت: بر همین اساس، تمهیدات لازم به منظور اختصاص سرویس‌های فوق‌العاده برای این مسیرها اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و همدان مقصد بخش اعظمی از مسافرانی است که مبدأ سفر آن‌ها قم است.

سالاری با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان جهت  تامین سوخت موردنیاز ناوگان عمومی حمل‌ونقل برون‌شهری، ابراز داشت: طی ایام سفرهای نوروز امسال شاهد هیچ‌گونه مشکلی در این راستا نخواهیم بود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: علاوه بر رصد و نظارت مستمر حوزه معاونت حمل‌ونقل این اداره کل ،هماهنگی‌های لازم با دیگر دستگاههای نظارتی هم جون  تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان قم ، جهت نظارت بر نحوه ارائه و پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی و جلوگیری از بازار سیاه احتمالی، صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.