◄ احداث کمربندی شهر قم توسط بخش خصوصی/بررسی وضعیت ایستگاه قطار سریعالسیر تهران- قم- اصفهان
طرح کمربندی جدید شهر قم با پروژه آزادراه قم – سلفچگان – راهجرد در قالب یک پروژه تعریف و تفاهمنامهای با بخش خصوصی به عنوان سرمایهگذار منعقد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص احداث کمربندی جدید قم نیز گفت: طرح کمربندی جدید شهر قم با پروژه آزادراه قم – سلفچگان – راهجرد در قالب یک پروژه تعریف و تفاهمنامهای با بخش خصوصی به عنوان سرمایهگذار منعقد شده است.
صبوری به اقدامات جادهای در ۸ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح پردیسان با ۶۰ درصدی پیشرفت فیزیکی در حال ساخت بوده و بخشی از این تقاطع با هزینهای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسیده است که با رفع معارضین به زودی تکمیل خواهد شد.
حسن صبوری ادامه داد: محور جعفریه قطعه دوم و سوم محور قم – جعفریه به طول ۱۵ کیلومتر از تقاطع سه راهی قلعه سنگی تا پل طغرود با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسیده و همچنین پل ونارچ در راستای بهسازی مسیر قم – نیزار و ارتقای آن به محور اصلی چهارخطه، در دست احداث است و با احداث این پل سطح ایمنی این محور افزایش خواهد یافت.
وی به دیگر اقدامات انجام شده در استان قم اشاره کرد و افزود: بهسازی سه راهی ونارچ و احداث دور برگردانهای قبل و بعد از پل دارای پیشرفت ۳۵ درصدی بوده که با اتمام این پروژه کاهش ترافیک را در محور قم – سلفچگان و کوتاه شدن مسیر را در پی خواهد داشت.
صبوری درباره آخرین وضعیت احداث قطار سریع السیر تهران - قم- اصفهان در محدوده استان قم نیز گفت: موضوع کریدور عبوری قطار سریع السیر تهران- قم - اصفهان از سمت جمکران و یا داخل شهر قم در دست تهیه طرح کارشناسی است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.