| کد خبر: 232869 |

◄ شرکت ۲۹۲نفر در آزمون رانندگان حرفه‌ای استان قزوین

۲۹۲نفر در آزمون رانندگان حرفه‌ای استان قزوین شرکت کردند.

تین نیوز

۲۹۲نفر در آزمون رانندگان حرفه‌ای استان قزوین شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز به نقل از رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری پنج دوره آزمون بدو خدمت رانندگان حرفه ای برون‌شهری بار و مسافر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت ۲۹۲ نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند که از این تعداد ۲۳۷نفر پذیرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ابراهیم  شنوافلاح افزود:از این تعداد شرکت کننده ۲۵۲نفر در بخش حمل بار و ۴۰ نفر در بخش مسافر بوده‌اند.

وی اضافه کرد:آزمون های بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای با مدیریت اداره کل راهداری و حمل  و نقل جاده ای و نظارت معاونان حمل و نقل و رابطان آموزشی و کارشناسان مرکز آموزش برگزار می شود.

شنوافلاح ادامه داد:متقاضیان کارت هوشمند در بخش حمل و نقل عمومی برای داشتن کارت هوشمند حتما باید در این آزمون ها شرکت و گواهینامه قبولی را دریافت کنند.

وی گفت: رانندگان پیش از برگزاری آزمون آموزش های اولیه مورد نیاز در حوزه کالا و مسافر را  فرا می گیرند که امسال به علت شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری کلاسهای حضوری، فایل های آموزشی در اختیار  داوطلبان قرار گرفت تا پس از مطالعه و تماشای آنها در آزمون شرکت کنند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود:مواردی چون موضوعات حقوقی و قوانین حمل و نقل، سلامت شغلی رانندگان، ایمنی حمل و نقل و مهارت های حرفه ای از جمله موضوعاتی هستند که رانندگان با شرکت در این دوره ها و برگزاری آزمون با آنها آشنا می شوند.

در حال حاضر ۱۵هزار راننده  بار و مسافردر استان قزوین دارای کارت هوشمند هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.