| کد خبر: 219690 |

افزون‌بر ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

۲ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۴۹۹تن کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۴۹۹تن کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه ۵۸ شرکت حمل و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کردند اظهار داشت: فرآورده‌های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۶۸۷ تن کالا در این مدت به مقصد درون استانی و ۳۷۰ هزار و ۸۱۲ تن به خارج استان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

وی از صدور ۳۲۱ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۴۲ فقره کارت هوشمند ناوگان باری در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: صدور کارت هوشمند ناوگان منوط به ارائه درخواست کتبی یا الکترونیکی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر سند رسمی مالکیت، برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، کارت مشخصات وسیله نقلیه و تکمیل فرم مشخصات وسیله نقلیه حسب نوع ناوگان موتوری، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه تعهد نامه موضوع ماده ۳ دستور العمل است.

کرد تصریح کرد: هم‌اینک ۵۸ شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره‌کل فعالیت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.